Gönderen Konu: ekranı kilitleyince beyaz ekran acılıyor??  (Okunma sayısı 833 defa)

Çevrimdışı mobiluzman26

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 4
  • -Beğenilme Sayısı: 20
  • İleti: 136
  • Dünya kadar malın olacagına güzel bi rom'un olsun.
  • Rom: Stock+Root+Mods
  • Tlf Modeli: Galaxy Note 4
  • Tlf Yazılımı: Android 6.0.x
ekranı kilitleyince beyaz ekran acılıyor??
« : 26 Ağustos 2017, 23:18:40 »
vodafone smart mini cihazima alcatel one touch s pop 4030 icin hazirlanan lolipop romlarini flashladim
ama ikisinde de şu sorunla karsilastim
ekrani kapatinca ekran kapanmasi gerekirken beyaz ekran geliyo ekrani acmak icin tekrar güc tusuna bastigimda ise normal sekilde kilit ekrani aciliyo

yani ekran telefon acikken kapanmiyo O:-)
ilk defa böyle bi sorunla karsilastim
ayarlarda ekran koruyucu filan var mi diye kurcaladim ama oyle bisey de yok :@
****hayat sana stock rom verirse sen de root atarsın****
samsung galaxy note 4
casper cta e07-13a tablet
vodafone smart mini 875
samsung galaxy s3 mini
samsung galaxy e5 duos

Çevrimdışı bysalihidriscan

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 69
  • -Beğenilme Sayısı: 299
  • İleti: 1200
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: SuperStock Rom
  • Tlf Modeli: Note 4-N910CQ
  • Tlf Yazılımı: Bada
Ynt: ekranı kilitleyince beyaz ekran acılıyor??
« Yanıtla #1 : 26 Ağustos 2017, 23:36:32 »
Tahminimce Romun SystemUI si zarar görmüş olabilir.
Kilit ekranı bölümüne Lollipopta SystemUI bakıyor.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Telegram:@bysalihidriscan

Çevrimdışı mobiluzman26

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 4
  • -Beğenilme Sayısı: 20
  • İleti: 136
  • Dünya kadar malın olacagına güzel bi rom'un olsun.
  • Rom: Stock+Root+Mods
  • Tlf Modeli: Galaxy Note 4
  • Tlf Yazılımı: Android 6.0.x
Ynt: ekranı kilitleyince beyaz ekran acılıyor??
« Yanıtla #2 : 27 Ağustos 2017, 01:11:22 »
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Tahminimce Romun SystemUI si zarar görmüş olabilir.
Kilit ekranı bölümüne Lollipopta SystemUI bakıyor.
hocam 3 tane customrom denedim ve hepsinde bu sorunu yaşıyorum
normalde cihaz vodafone smart mini ama ben bu cihazın asıl modeli olan yani yurtdışında satılan modelinin(alcatel onetouch spop 4030) stock romunu flaşladım belki türkçe dil vardır diye
ardından bi de custom rom denemek için bu cihazın cwm sini flashladım
böylece custom rom dosyaları cihazı spop 4030 olarak tanıyo ve sorunsuz yukleme yapılıyo ama kamera calışmıyo ve bu beyaz ekran sorununu alıyorum. 3 romda da bu oldu ve hepsı 4.1.1 versiyon uzerıne modlanmış yani direkt lolıpop base değil
bunu nasıl hallederim acaba
stock romu deodex yapıp system uı sını fılan değiştirsem custom romdakilerle uyumluluk sorunu yaşar mıyım
yedek cihaz olarak evde duruyo zaten
şöyle güzel bi türkçe rom ayarlasam içim rahatlıycak :cry:
****hayat sana stock rom verirse sen de root atarsın****
samsung galaxy note 4
casper cta e07-13a tablet
vodafone smart mini 875
samsung galaxy s3 mini
samsung galaxy e5 duos

Çevrimdışı bysalihidriscan

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 69
  • -Beğenilme Sayısı: 299
  • İleti: 1200
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: SuperStock Rom
  • Tlf Modeli: Note 4-N910CQ
  • Tlf Yazılımı: Bada
Ynt: ekranı kilitleyince beyaz ekran acılıyor??
« Yanıtla #3 : 27 Ağustos 2017, 08:43:12 »
Custom kuruyorsanız zaten system deodextir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Telegram:@bysalihidriscan

Çevrimdışı mobiluzman26

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 4
  • -Beğenilme Sayısı: 20
  • İleti: 136
  • Dünya kadar malın olacagına güzel bi rom'un olsun.
  • Rom: Stock+Root+Mods
  • Tlf Modeli: Galaxy Note 4
  • Tlf Yazılımı: Android 6.0.x
Ynt: ekranı kilitleyince beyaz ekran acılıyor??
« Yanıtla #4 : 27 Ağustos 2017, 11:42:06 »
hayir stock rom u deodex yapsam diyorum
sonra ordaki gerekli dosyalari custimdakilerle degistirsem uyumluluk sorunu olur mu ???
****hayat sana stock rom verirse sen de root atarsın****
samsung galaxy note 4
casper cta e07-13a tablet
vodafone smart mini 875
samsung galaxy s3 mini
samsung galaxy e5 duos

Çevrimdışı bysalihidriscan

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 69
  • -Beğenilme Sayısı: 299
  • İleti: 1200
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: SuperStock Rom
  • Tlf Modeli: Note 4-N910CQ
  • Tlf Yazılımı: Bada
Ynt: ekranı kilitleyince beyaz ekran acılıyor??
« Yanıtla #5 : 27 Ağustos 2017, 12:30:30 »
Aynı Sürüm olursa sıkıntı olmaz.
Örnek Samsung olanlardan bahsediyorum Custom stock tabanlı romlarda Stock UI yi deodex edip custom daki ile yer değiştirebiliyorsun.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Telegram:@bysalihidriscan

Çevrimdışı mobiluzman26

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 4
  • -Beğenilme Sayısı: 20
  • İleti: 136
  • Dünya kadar malın olacagına güzel bi rom'un olsun.
  • Rom: Stock+Root+Mods
  • Tlf Modeli: Galaxy Note 4
  • Tlf Yazılımı: Android 6.0.x
Ynt: ekranı kilitleyince beyaz ekran acılıyor??
« Yanıtla #6 : 27 Ağustos 2017, 12:45:48 »
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Aynı Sürüm olursa sıkıntı olmaz.
Örnek Samsung olanlardan bahsediyorum Custom stock tabanlı romlarda Stock UI yi deodex edip custom daki ile yer değiştirebiliyorsun.
tamam hocam bugün deneyecegim
****hayat sana stock rom verirse sen de root atarsın****
samsung galaxy note 4
casper cta e07-13a tablet
vodafone smart mini 875
samsung galaxy s3 mini
samsung galaxy e5 duos

 

Güncel Konular

S8 ŞEBEKE,İMEİ SORUNU Gönderen: ataulpha
[Bugün, 03:03:04]


Yeni Modeller için Rootsuz ve Sayaç Artmadan CSC Değiştirme Gönderen: abdyasar
[21 Temmuz 2018, 12:35:32]


N910CQ Galaxy Note 4 N910CXXU2CPB1 Türkiye 5.1.1 Factory Firmware (4 Dosyalı) Gönderen: bysalihidriscan
[20 Temmuz 2018, 10:00:25]


G935F Galaxy S7 Edge OREO - G935FXXU2EREM_8.0.0_Factory_Firmware_26_05_2018 Gönderen: abdyasar
[20 Temmuz 2018, 09:39:46]


8.0 türkiye G935FXXU2EREM_G935FOJV2ERE8_TUR romunu root yapma ? Gönderen: alpaslan
[19 Temmuz 2018, 22:47:04]


SM G935F S7 Edge Rootsuz CSC kodu TUR nasıl yapılır ? (Anlatım) Gönderen: alpaslan
[19 Temmuz 2018, 22:19:19]


7.1.x SM-N900 Official LineageOS 14.1 (ha_3g) tavsiyedir. Gönderen: rizasafai
[19 Temmuz 2018, 14:19:26]


[ROM][6.0]MIUI 8 For GT-N7100 7.5.22 [20.07.2017] Gönderen: EskilerdenDost
[18 Temmuz 2018, 22:01:13]


Note 8 root attiktan sonra doğrulama başarısız hatası aliyorum Gönderen: onur7774
[18 Temmuz 2018, 18:15:08]


GT-I9300 Cihazlarda 4.0.4 Android versionunu kurmak isteyenler Bakabılırler Gönderen: xxcezakadirxx32
[17 Temmuz 2018, 18:17:08]


N915F Galaxy Note Edge N915FXXS1CPD1 Türkiye 5.1.1 Factory Firmware (4 Dosyalı) Gönderen: abdyasar
[17 Temmuz 2018, 16:06:35]


ÖLMEDEN DİRİLİŞ 15 TEMMUZ Gönderen: ORHAN AFACAN
[17 Temmuz 2018, 12:59:06]


I9300 Galaxy S3 I9300XXBLFB 4.0.4 Türkiye Kies Sürümü (13.07.2012) Gönderen: xxcezakadirxx32
[17 Temmuz 2018, 10:43:43]


Galaxy S6 Edge 32 GB (SM-G925F/925I) Firmwaresi yok mu? Gönderen: abdyasar
[17 Temmuz 2018, 10:12:34]


MORFOSE Nougat ROM V1.0 Gönderen: omrozrn
[15 Temmuz 2018, 23:18:57]


Galaxy Note 8 edge ışığı whatsapp ile çalışmıyor? Gönderen: mirmzksrc
[15 Temmuz 2018, 01:05:19]


N920C Galaxy Note 5 TUR - N920CXXS4CRA1 7.0 Factory_Firmware_22_01_2018 Gönderen: abdyasar
[14 Temmuz 2018, 09:49:35]


note 2 mobil veri sorunu Gönderen: esinnti
[14 Temmuz 2018, 00:46:01]


Galaxy Note 2 Güncel Rom 7.1.2 ! (2018) Gönderen: esinnti
[14 Temmuz 2018, 00:41:32]


[ANLATIM] Galaxy s2 i9100 Telefon/Data Hafızasını İhtiyacınıza Göre Bölümleme Gönderen: 06bozkurtum
[13 Temmuz 2018, 23:05:31]