Gönderen Konu: N7100 Miui v7 6.6.3 Touchwiz Base Stable Android 4.4.2 (04/01/2017)  (Okunma sayısı 3264 defa)

Çevrimdışı vedat1966

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 850
  • -Beğenilme Sayısı: 864
  • İleti: 2590
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v9; YunOs 3.2.4
  • Tlf Modeli: Note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Rom rootlu olarak gelmiyor sanırım. Yoksa ben mi bulamadım yada nasıl rootlayabiliriz.
Başkalarının kusurlarını tartarken terazinin kefesine bastırmayan insan çok enderdir.

Çevrimdışı teotem

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 3
  • -Beğenilme Sayısı: 2
  • İleti: 25
  • yesilcin.com
  • Rom: Orjinal
  • Tlf Modeli: Galaxy Note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Note 2 için twrp recovery linki verebilir mısınız?

Çevrimdışı vedat1966

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 850
  • -Beğenilme Sayısı: 864
  • İleti: 2590
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v9; YunOs 3.2.4
  • Tlf Modeli: Note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Note 2 için twrp recovery linki verebilir mısınız?
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın

Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: 08 Ocak 2017, 18:42:44
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Rom rootlu olarak gelmiyor sanırım. Yoksa ben mi bulamadım yada nasıl rootlayabiliriz.
İzinler kısmından açmak gerekiyormuş.
« Son Düzenleme: 08 Ocak 2017, 18:42:44 Gönderen: vedat1966 »
Başkalarının kusurlarını tartarken terazinin kefesine bastırmayan insan çok enderdir.

Çevrimdışı becktash

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 16
  • İleti: 160
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v5 ac
  • Tlf Modeli: samsung note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Arkadaşlar romu denemeye karar verdim fakat bir kaç sorum olucak
240 dpi modu varmı
Roma patch yada yama yapan geliştiriciler varmı

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı kkkcrazy

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 4
  • -Beğenilme Sayısı: 7
  • İleti: 71
  • yesilcin.com
  • Rom: SlimWiz SL2
  • Tlf Modeli: n7100
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
240 ile 320 arasında ek ayarlardan tercih edebiliyorsun. fakat mi launcher uyum sağlayamıyor.(simgeler çok küçük kalıyor aralarında çok boşluk kalıyor.) başka launcher ile kullanabilirsin. diğer şeyler uyumlu. gtbluesky tek developerdı bu konuda o da epeydir yeni güncelleme vermedi. stabil çalışan eski bir cihaz çok birşey beklememek lazım çünkü mi 8 var artık o da base 4.4 desteklemiyor zaten. samsung based en olacağı bu yani :)

Çevrimdışı becktash

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 16
  • İleti: 160
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v5 ac
  • Tlf Modeli: samsung note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
bu root yetkisini hangi izinlerden alicaz anlamadim her yere baktim yok

Çevrimdışı vedat1966

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 850
  • -Beğenilme Sayısı: 864
  • İleti: 2590
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v9; YunOs 3.2.4
  • Tlf Modeli: Note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
bu root yetkisini hangi izinlerden alicaz anlamadim her yere baktim yok
Güvenlik - izinler kısmına bakın hocam
« Son Düzenleme: 12 Ocak 2017, 02:46:05 Gönderen: vedat1966 »
Başkalarının kusurlarını tartarken terazinin kefesine bastırmayan insan çok enderdir.

Çevrimdışı apeks64

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 260
  • -Beğenilme Sayısı: 169
  • İleti: 1102
  • yesilcin.com
  • Rom: PortN4_V7.4_New_Edit
  • Tlf Modeli: Galaxy Note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
rom guzel fakat reset atiyor, bur de play duurduruluyor cozumu var mi

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Edit: romu yeniden kurdum bu sefer baska hatalar. Bu rom stabil  falan degil.
« Son Düzenleme: 12 Ocak 2017, 21:09:59 Gönderen: apeks64 »
PortN4_V7.4_New_Edit+ PSN_Agni_PureSTOCK-v4.4.7
Stabilized&Long_Battery

Çevrimdışı becktash

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 16
  • İleti: 160
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v5 ac
  • Tlf Modeli: samsung note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Romda görsellik süper özellikle sadece tochwiz olması menünün kalkması süper insanda iphone kullanıyormuş gibi his uyandırıyor bide görsellikten ötürü rom sanki 4.4.4 tabanlı gibi rahat fakat yapımcı çin kökenli olduğu için sıkıntıları var
1 romda zil sesi yok zil sesi indirerek kullana biliyosun onuda çin kökenli siteden yapıcaksın
2 rom note 2 alt yapısını kullanamicak kadar deşilmiş ki buda tahta evin üstüne beton arme çıkmak gibi his katıyor
3 yok klavyesi yok müzik çaları alayı çin kökenli uygulamalar kullanımı acaip zor silceksin tekrar yenilerini kurucan zaten öle yapcaksan git eclipsede öyle yap mantık dışı
4 ayarlar acağip derecede karmaşık yabancı bölümler var
Sonuç çin kökenli romlar 5 para etmez en başta geliştirici yok 240 dpi olunca rom şaşırıyo adam geliştirici olmicanı düşünmüş bunu bile roma koymuş siz düşünün boşa vakit kaybı

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: 13 Ocak 2017, 01:12:19
Zaten bikere düşünün kaçtane 4.4.2 veya 4.4.4 romlarda google playı siz kurdunuz faili burdan veriyo zaten daha bir çok kişi google playı kuramamaktan yakınıyo kuruncada bişey olmuyo merak etmeyin romun yapısında başka bi mağza olduğundan dolayı googleyi istemiyo zırt pırt google şu izni istiyo eminmisin diyo

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

« Son Düzenleme: 13 Ocak 2017, 01:12:19 Gönderen: becktash »

Çevrimdışı ali1110

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 17
  • İleti: 19
  • yesilcin.com
  • Rom: Miui 8 & Miui 7
  • Tlf Modeli: Redmi Note 3 & N7100
  • Tlf Yazılımı: Android 6.0.x
Kardeş yine de miui romu yerden yere vurma.  Gerçekten şimdiye kadar gördüğüm en iyi romlardan biri.  Çoğu rom kenarından bile geçemez.  Sadece alışmış önemli

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Çevrimdışı ugurserserim

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 1
  • yesilcin.com
  • Rom: gtn7100
  • Tlf Modeli: note2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.3.x
arkadaslar kusura bakmayın nası yukleme yapıcaz acaba hafıza kartına atıp standan hard reset alanından mı yuklucez

Çevrimdışı vedat1966

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 850
  • -Beğenilme Sayısı: 864
  • İleti: 2590
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v9; YunOs 3.2.4
  • Tlf Modeli: Note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
arkadaslar kusura bakmayın nası yukleme yapıcaz acaba hafıza kartına atıp standan hard reset alanından mı yuklucez
TWRP yada Philiz Recover yüklü olması gerekir. Recover moda alıp install kısmından yüklemen gerekir.
İlk kez custom Rom yükleyecekseniz "Custom Rom yükleme Rehberi" kısmını mutlaka okuyun.
« Son Düzenleme: 30 Ocak 2017, 13:22:54 Gönderen: vedat1966 »
Başkalarının kusurlarını tartarken terazinin kefesine bastırmayan insan çok enderdir.

Çevrimdışı becktash

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 16
  • İleti: 160
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v5 ac
  • Tlf Modeli: samsung note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Vedat hocam custom rom yukleme kısmı çok uzun ve eski bi anlatımı var yenilemek şart bazı yeni başlayan arkadaşlar için daha anlaşılır yapılabilir ben şahsen bi metin yazar iletirim isterseniz modoratörlerimize duyrulur ben twrp kullanıyorum bence en idealide bu olay çok kısa olsada anlatım çok uzun değilmi sizcede bence daha okunaklı bişeyler yapmamız lazım site daha fazla ilgi çeker sonuçta bu işte rakipsiz yeşilcin ailesi

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı vedat1966

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 850
  • -Beğenilme Sayısı: 864
  • İleti: 2590
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v9; YunOs 3.2.4
  • Tlf Modeli: Note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Vedat hocam custom rom yukleme kısmı çok uzun ve eski bi anlatımı var yenilemek şart bazı yeni başlayan arkadaşlar için daha anlaşılır yapılabilir ben şahsen bi metin yazar iletirim isterseniz modoratörlerimize duyrulur ben twrp kullanıyorum bence en idealide bu olay çok kısa olsada anlatım çok uzun değilmi sizcede bence daha okunaklı bişeyler yapmamız lazım site daha fazla ilgi çeker sonuçta bu işte rakipsiz yeşilcin ailesi

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yenilik her zaman iyidir hocam. En azından alternatif olarak ta eklenebilir. Yada TWRP ile rom yükleme gibi yeni bir konuda olabilir. 
Başkalarının kusurlarını tartarken terazinin kefesine bastırmayan insan çok enderdir.

Çevrimdışı becktash

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 16
  • İleti: 160
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v5 ac
  • Tlf Modeli: samsung note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Hocam ben ilk başladığımda rom yükleme kısmını okumuştum ilk başta telefonu brick ettim sonra başara bildim ben rom yükleme kısmını okuyan biri olarak söyliyeyim orda cwm ye göre anlatılıyor ve cwm nin çok eski bi sürümüne göre anlatım var ve anlatım çok uzun benim okumam 1 günümü almıştı ve bişey anlamamıştım hani çok basit bi iş aslında düzeltilse çok iyi olur

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı lumina

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 1399
  • -Beğenilme Sayısı: 367
  • İleti: 1995
  • yesilcin.com
  • Rom: xxufnd3
  • Tlf Modeli: galaxy note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Yenilik her zaman iyidir hocam. En azından alternatif olarak ta eklenebilir. Yada TWRP ile rom yükleme gibi yeni bir konuda olabilir. 
hocam tapatalktan giriş yapamıyorum,sizdede öylemi?

Çevrimdışı vedat1966

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 850
  • -Beğenilme Sayısı: 864
  • İleti: 2590
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v9; YunOs 3.2.4
  • Tlf Modeli: Note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
hocam tapatalktan giriş yapamıyorum,sizdede öylemi?
Maalesef hocam ancak 5 saat sonra yazınızı görüyorum.
Başkalarının kusurlarını tartarken terazinin kefesine bastırmayan insan çok enderdir.

Çevrimdışı becktash

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 16
  • İleti: 160
  • yesilcin.com
  • Rom: Eclipse v5 ac
  • Tlf Modeli: samsung note 2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Ynt: N7100 Miui v7 6.6.3 Touchwiz Base Stable Android 4.4.2 (04/01/2017)
« Yanıtla #37 : 01 Şubat 2017, 00:30:07 »
Ben tapatalk pro kullanıyorum hocam isterseniz link verebilirim arada durduruldu hatası alsamda sorun yaşamadım daha

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: 01 Şubat 2017, 03:31:56
Ayrıca bence note 2 kullanıcı kulübü olarak bence whatsapp grubu kurabiliriz gereksiz yazmayız HERKES birbirine fikir beyan edebilir vedat hocam olur derse grubu ben kurarım

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: 01 Şubat 2017, 00:33:03
Sitedende bi yönetici katılsa sitedeki eski püskü yazıları söyler değiştiririz çok güzel olur pc im olsa bende bişeyler yaparımda pc im yok

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

« Son Düzenleme: 01 Şubat 2017, 00:33:03 Gönderen: becktash »

 

Güncel Konular

Wifi isimleri sürekli değişiyor, wifi ağlarına bağlanmıyor Gönderen: zett83
[Bugün, 19:33:39]


Note 5 Nougat güncellemesi sonrası Cihazınız ele geçirilmiş sorunu? Gönderen: yergun_002
[Bugün, 17:54:30]


N900/N9000Q Galaxy Note 3 Android 5.0 Uyumlu CWM Recovery 6.0.5.0 Gönderen: zett83
[Bugün, 15:15:24]


i9100 Galaxy S2 ClockworkMod Recovery 6.0.4.5 (Kitkat uyumlu) Gönderen: scorpion_3477
[Bugün, 12:48:53]


Note 3 N900 N9000Q Modem Arşivi Gönderen: nusret_mutlu
[Bugün, 11:27:43]


Lenovo P2 P2a42 S233 170404 ROW Android 7.0 Nougat Firmware (04 Nisan 2017) Gönderen: xx_ray
[Bugün, 03:42:13]


toucwhiz sayfa boyutu ayarlama ve yazı tipini tümüne uyarlama nasıl yapılır ? Gönderen: bozkrut-_-05
[Bugün, 01:29:48]


S8 deki Home butonu ve Bixby tuşu Gönderen: sawgent
[22 Haziran 2017, 19:21:10]


SM G935F S7 Edge Rootsuz CSC kodu TUR nasıl yapılır ? (Anlatım) Gönderen: ksvt
[22 Haziran 2017, 18:31:48]


N910CQ Galaxy Note 4 Türkiye - N910CXXS2DQE1_6.0.1_Factory_Firmware_09.06.2017 Gönderen: abdyasar
[22 Haziran 2017, 18:31:24]


G935F Galaxy S7 Edge Injustice Edition -TUR- G935FXXU1DQEY 7.0 Factory Firmware Gönderen: ahmet949
[22 Haziran 2017, 17:27:54]


Galaxy Note Edge N915F 6.0.1 root nasıl yapılır? Gönderen: YusufD
[22 Haziran 2017, 16:39:58]


i9500 Galaxy S4 OzcanRom v6.3 Aroma XXUGNJ1 KitKat 4.4.2 (03.12.2014) Gönderen: bozkrut-_-05
[22 Haziran 2017, 15:22:06]


[Note4] Yaptığım Modlar İçin TestEdici Arıyorum Gönderen: JamesKenwaY
[22 Haziran 2017, 12:55:35]


i9300 cihazimi yanlişlikla n7100 root yaptım ekran dokunmatik çalişmıyor.. Gönderen: JamesKenwaY
[22 Haziran 2017, 12:24:32]


Note3 kendiliğinden wifi üretiyor.... Gönderen: ysfakc
[22 Haziran 2017, 10:44:58]


[7.1.x|SM-N900| Unofficial LineageOS 14.1 (ha_3g) tavsiyedir. Gönderen: kalyon41
[22 Haziran 2017, 01:38:29]


N900/N9000Q Note 3 N9000QXXUEBOL1 Türkiye Lollipop 5.0 Factory Firmware Gönderen: blacqman
[21 Haziran 2017, 23:05:17]


N7100 Galaxy Note2 HYPER-ROM 4.4.4 Nougat (v11.1) 06-05-2017 Gönderen: ecekucuuk
[21 Haziran 2017, 19:44:26]


N920C Galaxy Note 5 N920CXXU2BPCD Türkiye 6.0.1 Factory Firmware (4 Dosyalı) Gönderen: Saw
[21 Haziran 2017, 15:55:16]