Yesilcin.com

Samsung Android Telefon Modelleri => Galaxy S4 Lollipop (5.x.x) Custom Romlar => Galaxy S4 Custom Rom Bölümü => Samsung Galaxy S4 I9500 I9505 => i9500 Lollipop (5.x.x) Custom Romlar => Konuyu başlatan: bozkrut-_-05 - 26 Haziran 2016, 05:22:27

Başlık: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 26 Haziran 2016, 05:22:27
*-Rom'u isteyen dilediği gibi kullanabilir. İzin vs. falan hiçbir şeye gerek yoktur.-*


Ekran Görüntüleri;

(http://i.hizliresim.com/QMy1qj.png)  (http://i.hizliresim.com/X4l2A5.png)  (http://i.hizliresim.com/dbMqzr.png)  (http://i.hizliresim.com/5VqRrl.png)  (http://i.hizliresim.com/bb9Q3m.png)  (http://i.hizliresim.com/dbM4pp.png)  (http://i.hizliresim.com/5VqpJ5.png)  (http://i.hizliresim.com/AJGZaB.png)  (http://i.hizliresim.com/0DrbdY.png)  (http://i.hizliresim.com/4l9Y47.png)  (http://i.hizliresim.com/4l9ryY.png)  (http://i.hizliresim.com/J2WAbE.png)  (http://i.hizliresim.com/OMaA43.png)  (http://i.hizliresim.com/z4y5og.png)  (http://i.hizliresim.com/GzGRMv.png)  (http://i.hizliresim.com/y4j5ZM.png)

Özellikler;
*Samsung firmware üzerine inşa edilmiştir.
*Stabil, hızlı ve batarya dostudur.
*Rooted(SüperSu2.65), DeKnoxed, Zipaligned, Deodex, Busybox, Debloated.
*XXUHOL1 firmware baz alınarak hazırlanmıştır.
*King.Zv1.5 kernel kullanılmıştır.
*Kamera deklanşör sesini açma kapama seçeneği eklenmiştir.
*Stock Touchwiz 5x5 eklendi. Tema fonksiyonu aktif edildi. (Kendi düzenlemem tema mevcut. S5 MM icon.)
*Pop-up bildirimleri aktif edildi. (Sms ve Arama ayarlarından özellik pasif-aktif yapabilirsiniz.)
*SMS'ten MMS dönme özelliği pasif hale getirildi.
*Smart Lock özelliği için yüz tanıma seçenekleri eklendi.
*Yeniden başlatma seçenekleri geliştirildi. (Tamamı Türkçe.)
*S6 klavye eklendi.(İOS Emojiler eklendi.)
*Arama ekranlarındaki gecikmeler giderildi.
*Ses komutları, kilit ekranı için olanlar kaldırıldı.
*Ram kullanımı için optimizasyonlar yapıldı.
*İzma doğrulama özellikleri kaldırıldı.
*Hosts yeniden düzenlendi.
*Daha az ram kullanımı için iyileştirmeler yapıldı.
*Note4 Duvar kağıtları eklendi.
*Note4 Dosya yöneticisi eklendi.
*S6 kamera butonları eklendi.
*SystemUI ve kilit ekranı S6 görsellendi.
*Xperia hava durumu eklendi.
*Bildirim çubuğu gölge kaldırıldı.
*SFinder ve QuikConnet kaldırıldı.
*Fremawork düzenlendi.
*Yazı tipleri eklendi.
*Sistem için geliştirmeler ve daha fazlası...

Rom Yükleme Rehberi;

-İndirilen I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt.zip dosyasını SD karta kopyalayın.
-TWRP kullanarak öncelikle gerekli yedeklemeleri yapın.
-"Wipe" sekmesinden "Advanced Wipe" tıklayarak; Dalvik Cache, Cache, System, Data, Preload kısımlarını seçip formatlayın.(Full Wipe)
-Ana menüden "Install" yolunu izleyerek SD seçip rom dosyasını I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt.zip yükleyin.
-Her ihtimale karşı tekrar "Wipe" sekmesinden "Advanced Wipe" tıklayarak; "System ve Micro SD" hariç diğerlerini seçip wipe yapınız.
-Cihazı yeniden başlatın.
-İlk açılış 5-10 dk. civarı sürebilir, lütfen bekleyin !

Rom Linki;

https://mega.nz/#!P9tyTTIT!A4UFhEweeVa76rw-fk0H1kyzhVzCnTyTJnAiXcj7xQE (https://mega.nz/#!P9tyTTIT!A4UFhEweeVa76rw-fk0H1kyzhVzCnTyTJnAiXcj7xQE)

Not:

*Rom sonrası "bootloop" olma "açılışta sürekli resertleme" gibi problemler olması dahilinde ODİN ile şunu "BL" sekmesinden telefonu "DOWNLOAD" moda alıp flashlayın.

LİNK: https://mega.nz/# (https://mega.nz/#)!H4131TYb!tdYv885URQURJIOGjH-DjOLPG-IvG9BaH5WZ1pjwIdU

*Şarj nasıl diye sormayınız. Kendi kullandığım stock romdur. Ben mennunum.
*Ekstra uygulama istemeyiniz. Yine de Google ve Samsung özellikle uygulama bulamıyorum çok lazım diyenler için uygun vakitlerde verebilirim.

Bug;

*Yoktur.

*Xposed;
-Xposed Alpha apk: https://mega.nz/#!KsdXRBgT!Bjey8QU2hD0FuKL99Kkm7cBzHbuApZpoaodY18UHfLI (http://"https://mega.nz/#!KsdXRBgT!Bjey8QU2hD0FuKL99Kkm7cBzHbuApZpoaodY18UHfLI")
-Installer: https://mega.nz/#!bg0UHQzC!tnrbZrCo7QDAENnqOjqr5ZijWfUs2yk8N8_6SWHanQI (http://"https://mega.nz/#!bg0UHQzC!tnrbZrCo7QDAENnqOjqr5ZijWfUs2yk8N8_6SWHanQI") (TWRP ile flash)
-Uninstalller: https://mega.nz/#!vsNxHbJA!OYj9vg5Tn0TsHnVfw-27lFi-26yneH2iZnQhVZM03Yk (http://"https://mega.nz/#!vsNxHbJA!OYj9vg5Tn0TsHnVfw-27lFi-26yneH2iZnQhVZM03Yk") (TWRP ile flash)

Teşekkürler...

@ssteel42
@eymenygt
@halil123
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: DjSami76 - 26 Haziran 2016, 09:09:00
Hocam Bide Bu 5.0.1 Yerine 6.0.1 Yapmayı Deneyin Easter Egg Falan Bi Şeyler Var Onları Yapmayı Deneyin :)

Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: 26 Haziran 2016, 09:09:30
Ginede Hayırlısı Olsun Şimdiden Hocam Ellerinize Sağlık :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 26 Haziran 2016, 18:09:37
Link eklenmiştir.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: ssteel42 - 26 Haziran 2016, 22:53:37
ellerine sağlık çalışmalarında başarılar diliyorum kardeşim :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 26 Haziran 2016, 22:58:56
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
ellerine sağlık çalışmalarında başarılar diliyorum kardeşim :)
sağolasın kardeşim :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: DjSami76 - 27 Haziran 2016, 02:05:45
Hocam Bu Easter Egg'i Biliyorsunuz Belkide Onun Gibi Bi 6.0.1 MM Yapamazmısınız :/ ?
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: eymenygt - 27 Haziran 2016, 02:08:51
Hayırlı olsun.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Hocam Bu Easter Egg'i Biliyorsunuz Belkide Onun Gibi Bi 6.0.1 MM Yapamazmısınız :/ ?

Eggster xposed modülü var. Gingerbread'den N Preview'e kadar easter eggleri seçebilirsin. OzcanRomda MM kastığı için LP kullanıyorum.
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160626/5ca7822d90a971d37342797b8d565ca1.jpg)

Galaxy S4

Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: DjSami76 - 27 Haziran 2016, 02:14:15
Hocam S3'lere Yapılan Romların İçindeki Kodlama Nasıl Olduğunu Bilmiyorum Ama Marshmallow Gözüküyordu 6.0.1 Diye Daha Sonra Marshmallow Rush Diye Bi Oyun Var Ona Bağlıyordu :(
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 27 Haziran 2016, 03:13:39
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Hayırlı olsun.Eggster xposed modülü var. Gingerbread'den N Preview'e kadar easter eggleri seçebilirsin. OzcanRomda MM kastığı için LP kullanıyorum.
([url]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160626/5ca7822d90a971d37342797b8d565ca1.jpg[/url])

Galaxy S4




Teşekkürler kardeşim.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: basatoguz - 27 Haziran 2016, 23:01:03
hocam wifi kısa süre aralıklarla kopup tekrar bağlanıyor çözümü var mı çok can sıkıcı bir durum. daha önceki yüklediğim romlarda böyle bir durumla karşılaşmamıştım.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 27 Haziran 2016, 23:33:41
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
hocam wifi kısa süre aralıklarla kopup tekrar bağlanıyor çözümü var mı çok can sıkıcı bir durum. daha önceki yüklediğim romlarda böyle bir durumla karşılaşmamıştım.
kopuyordan kastın nedir kardeşim ? Sürekli bu romu kullanıyorum wifi sıkıntısı yaşamadım.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: basatoguz - 28 Haziran 2016, 00:10:52
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
kopuyordan kastın nedir kardeşim ? Sürekli bu romu kullanıyorum wifi sıkıntısı yaşamadım.

wifi bağlantı kopuyor ve yeniden bağlanıyor. sende sorun yoksa benle alakalı o zaman
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 28 Haziran 2016, 03:26:10
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
wifi bağlantı kopuyor ve yeniden bağlanıyor. sende sorun yoksa benle alakalı o zaman
sorun kaynağı ne bilemicem ama kullandığım rom ve başıma gelmiş değil.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: basatoguz - 28 Haziran 2016, 18:59:45
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
sorun kaynağı ne bilemicem ama kullandığım rom ve başıma gelmiş değil.

sorunu tespit ettim hocam benden kaynaklı. rom harika olmuş ellerine sağlık.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 28 Haziran 2016, 19:19:04
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
sorunu tespit ettim hocam benden kaynaklı. rom harika olmuş ellerine sağlık.
teşekkür ederim kardeşim.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: DjSami76 - 30 Haziran 2016, 20:59:26
snapchat te video çekebiliyormusunuz ?
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 01 Temmuz 2016, 13:28:42
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
snapchat te video çekebiliyormusunuz ?

snapchat sorunu yoktur.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: memetbey - 01 Temmuz 2016, 20:20:09
Arkadaşlar romu kuran vamı yorumlarınızı bekliyorum.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: kutsal31 - 14 Temmuz 2016, 01:00:33
çok geliştirilmesi lazım
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 14 Temmuz 2016, 09:13:08
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
çok geliştirilmesi lazım
derken kardeşim sana ne lazım söyle bilelim Ona göre bakalım ?
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: alierenerdal - 22 Temmuz 2016, 10:42:31
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
*-Rom'u isteyen dilediği gibi kullanabilir. İzin vs. falan hiçbir şeye gerek yoktur.-*


Ekran Görüntüleri;

([url]http://i.hizliresim.com/QMy1qj.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/X4l2A5.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/dbMqzr.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/5VqRrl.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/bb9Q3m.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/dbM4pp.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/5VqpJ5.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/AJGZaB.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/0DrbdY.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/4l9Y47.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/4l9ryY.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/J2WAbE.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/OMaA43.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/z4y5og.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/GzGRMv.png[/url])  ([url]http://i.hizliresim.com/y4j5ZM.png[/url])

Özellikler;
*Samsung firmware üzerine inşa edilmiştir.
*Stabil, hızlı ve batarya dostudur.
*Rooted(SüperSu2.65), DeKnoxed, Zipaligned, Deodex, Busybox, Debloated.
*XXUHOL1 firmware baz alınarak hazırlanmıştır.
*King.Zv1.5 kernel kullanılmıştır.
*Kamera deklanşör sesini açma kapama seçeneği eklenmiştir.
*Stock Touchwiz 5x5 eklendi. Tema fonksiyonu aktif edildi. (Kendi düzenlemem tema mevcut. S5 MM icon.)
*Pop-up bildirimleri aktif edildi. (Sms ve Arama ayarlarından özellik pasif-aktif yapabilirsiniz.)
*SMS'ten MMS dönme özelliği pasif hale getirildi.
*Smart Lock özelliği için yüz tanıma seçenekleri eklendi.
*Yeniden başlatma seçenekleri geliştirildi. (Tamamı Türkçe.)
*S6 klavye eklendi.(İOS Emojiler eklendi.)
*Arama ekranlarındaki gecikmeler giderildi.
*Ses komutları, kilit ekranı için olanlar kaldırıldı.
*Ram kullanımı için optimizasyonlar yapıldı.
*İzma doğrulama özellikleri kaldırıldı.
*Hosts yeniden düzenlendi.
*Daha az ram kullanımı için iyileştirmeler yapıldı.
*Note4 Duvar kağıtları eklendi.
*Note4 Dosya yöneticisi eklendi.
*S6 kamera butonları eklendi.
*SystemUI ve kilit ekranı S6 görsellendi.
*Xperia hava durumu eklendi.
*Bildirim çubuğu gölge kaldırıldı.
*SFinder ve QuikConnet kaldırıldı.
*Fremawork düzenlendi.
*Yazı tipleri eklendi.
*Sistem için geliştirmeler ve daha fazlası...

Rom Yükleme Rehberi;

-İndirilen I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt.zip dosyasını SD karta kopyalayın.
-TWRP kullanarak öncelikle gerekli yedeklemeleri yapın.
-"Wipe" sekmesinden "Advanced Wipe" tıklayarak; Dalvik Cache, Cache, System, Data, Preload kısımlarını seçip formatlayın.(Full Wipe)
-Ana menüden "Install" yolunu izleyerek SD seçip rom dosyasını I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt.zip yükleyin.
-Her ihtimale karşı tekrar "Wipe" sekmesinden "Advanced Wipe" tıklayarak; "System ve Micro SD" hariç diğerlerini seçip wipe yapınız.
-Cihazı yeniden başlatın.
-İlk açılış 5-10 dk. civarı sürebilir, lütfen bekleyin !

Rom Linki;

[url]https://mega.nz/#[/url]!P9tyTTIT!A4UFhEweeVa76rw-fk0H1kyzhVzCnTyTJnAiXcj7xQE ([url]https://mega.nz/#[/url]!P9tyTTIT!A4UFhEweeVa76rw-fk0H1kyzhVzCnTyTJnAiXcj7xQE)

Not:

*Rom sonrası "bootloop" olma "açılışta sürekli resertleme" gibi problemler olması dahilinde ODİN ile şunu "BL" sekmesinden telefonu "DOWNLOAD" moda alıp flashlayın.

LİNK: [url]https://mega.nz/#[/url] ([url]https://mega.nz/#[/url])!H4131TYb!tdYv885URQURJIOGjH-DjOLPG-IvG9BaH5WZ1pjwIdU

*Şarj nasıl diye sormayınız. Kendi kullandığım stock romdur. Ben mennunum.
*Ekstra uygulama istemeyiniz. Yine de Google ve Samsung özellikle uygulama bulamıyorum çok lazım diyenler için uygun vakitlerde verebilirim.

Bug;

*Yoktur.

Teşekkürler...

@ssteel42
@eymenygt
@halil123


Hocam eline sağlık, wipe işlemlerini ve boot loader yüklemesini yaptım, romu kurdum  sorunsuz çalıştı. :-)
Kullanırken soruna rastlamadım, kullandıkça  burada deneyimlerimi paylaşacağım.
Rom sorunsuz,akıcı ve hızlı. Fevkalade sade bir rom olmuş (chrome,youtube,play oyun,google plus,  vs. çıkartılmış) 

Eski romunuz lollipop romsa (burası çok önemli) ve  app dataları,wifi password ve  mesajlarınızı kaybetmek istemiyorsanız, rom yüklemeden önce  Easy Backup&Restore Pro ile yedekleme yapmanızıı öneririm. Ben bu uygulama sayesinde bütün eski datalarımı geri getirdim  :hoba:


Düzeltme: Xposed framework yüklemek isterseniz kesinlikle bu sürümü kullanın : xposed-v75-sdk21-arm-arter97-exynos.zip


Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 23 Temmuz 2016, 13:21:34
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Hocam eline sağlık, wipe işlemlerini ve boot loader yüklemesini yaptım, romu kurdum  sorunsuz çalıştı. :-)
Kullanırken soruna rastlamadım, kullandıkça  burada deneyimlerimi paylaşacağım.
Rom sorunsuz,akıcı ve hızlı. Fevkalade sade bir rom olmuş (chrome,youtube,play oyun,google plus,  vs. çıkartılmış) 

Eski romunuz lollipop romsa (burası çok önemli) ve  app dataları,wifi password ve  mesajlarınızı kaybetmek istemiyorsanız, rom yüklemeden önce  Easy Backup&Restore Pro ile yedekleme yapmanızıı öneririm. Ben bu uygulama sayesinde bütün eski datalarımı geri getirdim  :hoba:


Düzeltme: Xposed framework yüklemek isterseniz kesinlikle bu sürümü kullanın : xposed-v75-sdk21-arm-arter97-exynos.zip




teşekkür ederim kardeşim. güle güle kullan.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: eymenygt - 23 Temmuz 2016, 17:10:38
İndirmeyi başlattım az önce. MD5 değeri var mı zipin?
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 23 Temmuz 2016, 17:53:04
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
İndirmeyi başlattım az önce. MD5 değeri var mı zipin?
Sıkıntı çıkarsa paylaşırım kardeşim. Fakat bu systemui konusunda senden tekrar yardım isticem. Köşe yuvarlama ve ortadaki Google butonunu kaldırmayı Hangi dosyalarla yapıyoruz. Ve neyi nasıl değiştiriyoruz.Diyiver de düzenlemeleri ben yaparım.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: alierenerdal - 31 Temmuz 2016, 15:10:37
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
teşekkür ederim kardeşim. güle güle kullan.

bozkrut-_-05 hocam maalesef romda birden fazla kritik hata almaya başladım,  wipe işleminin de faydası olmadı, stock roma döndüm,  bir dahaki sürümde bunları fix eder misin?


1) Wifi'yi açamıyorum, sd card okumuyor. Wipe işlemi sonrası hata düzeliyor,ama bir süre sonra yeniden ortaya çıkıyor.

2) Telefon uyku moduna girdiğinde  donuyor . Düzelmesi için reboot etmek gerekiyor.

Telefon rootlu ,xposed kurulu değil, greenfy ve linksd kurulu



Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 31 Temmuz 2016, 17:09:54
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
bozkrut-_-05 hocam maalesef romda birden fazla kritik hata almaya başladım,  wipe işleminin de faydası olmadı, stock roma döndüm,  bir dahaki sürümde bunları fix eder misin?


1) Wifi'yi açamıyorum, sd card okumuyor. Wipe işlemi sonrası hata düzeliyor,ama bir süre sonra yeniden ortaya çıkıyor.

2) Telefon uyku moduna girdiğinde  donuyor . Düzelmesi için reboot etmek gerekiyor.

Telefon rootlu ,xposed kurulu değil, greenfy ve linksd kurulu






voltaj kernel yükleyip deneyebilirsin büyük ölçüde faydalı olacaktır;

http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9500-develop/kernel-voltaqe-kernel-t3106049 (http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9500-develop/kernel-voltaqe-kernel-t3106049)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: hit - 01 Ağustos 2016, 14:37:53
kardeş yeni bir sürüm çıkaracakmısın.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 01 Ağustos 2016, 20:50:42
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
kardeş yeni bir sürüm çıkaracakmısın.
stok rom üzerine olduğu için yeni sürüm gerektirecek bi değişiklik yok kardeşim. Final düşünün :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: alierenerdal - 01 Ağustos 2016, 22:27:25
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
voltaj kernel yükleyip deneyebilirsin büyük ölçüde faydalı olacaktır;

[url]http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9500-develop/kernel-voltaqe-kernel-t3106049[/url] ([url]http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9500-develop/kernel-voltaqe-kernel-t3106049[/url])


Ordaki link kırıktı hocam,ben şu linkten yükleyip  sonuçları yazacağım  size:
http://yesilcin.com/i9500-galaxy-s4-voltaqe-kernel-v15-final-android-501502511-24032016-t32819.0.html (http://yesilcin.com/i9500-galaxy-s4-voltaqe-kernel-v15-final-android-501502511-24032016-t32819.0.html)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 01 Ağustos 2016, 23:40:32
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Ordaki link kırıktı hocam,ben şu linkten yükleyip  sonuçları yazacağım  size:
[url]http://yesilcin.com/i9500-galaxy-s4-voltaqe-kernel-v15-final-android-501502511-24032016-t32819.0.html[/url] ([url]http://yesilcin.com/i9500-galaxy-s4-voltaqe-kernel-v15-final-android-501502511-24032016-t32819.0.html[/url])
tamam kardeşim bol şans :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: hit - 02 Ağustos 2016, 23:36:29
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
stok rom üzerine olduğu için yeni sürüm gerektirecek bi değişiklik yok kardeşim. Final düşünün :)
teşekkür.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: Haluk36 - 29 Ağustos 2016, 21:29:11
Hocam Allah razı olsun canavar gibi rom bide voltaqe kernel caktim tele cok guzel oldu eline saglik
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 31 Ağustos 2016, 09:32:27
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Hocam Allah razı olsun canavar gibi rom bide voltaqe kernel caktim tele cok guzel oldu eline saglik

güle güle kullan kardeşim :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: daitheflu - 31 Ağustos 2016, 23:41:29
http://yesilcin.com/galaxy-s4-custom-stock-rom-inceleme-tavsiye-ve-paylasim-istekleriniz-t17657.0.html (http://yesilcin.com/galaxy-s4-custom-stock-rom-inceleme-tavsiye-ve-paylasim-istekleriniz-t17657.0.html)
öneri için konu mevcut vermiş olduğum linki kullanın.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: Soickan - 03 Eylül 2016, 20:22:00
Kendin kullandığın ve kendine göre daha stabil ve hızlı geliştirmelerinle beraber yeni sürüm verecekmisiniz?

Ayrıca, bazı gereksiz programların silinmesi iyi olur;

- 360 Security
- InShot
- Instagram
- Snapchat
- Swarm
- Whatsapp
- WPS Office
- YT3 Free

Çünkü, bu programlar opsiyonel olursa hem kurulum dosyası düşük olacak hemde kullanıcılar istediği zaman kendisi yükleyebilir. Ben şahsen bu programlardan sadece Whatsapp kullanıyorum ve diğerleri benim için gereksiz. Ama, diğer saymadığım programlar telefon için gerekli programlar sayılabilir.

Ayrıca, Rootlu geliyorsa Greenify, Amplify ve Xposed kurulu gelirse daha sağlıklı olur. Diğer gereksiz programların yerine bunlar daha iyi olacaktır.

Daha çok geliştirilmesi için denemeler sonucunda daha çok bilgi paylaşacağım.

Kolay gelsin
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 03 Eylül 2016, 22:19:55
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Kendin kullandığın ve kendine göre daha stabil ve hızlı geliştirmelerinle beraber yeni sürüm verecekmisiniz?

Ayrıca, bazı gereksiz programların silinmesi iyi olur;

- 360 Security
- InShot
- Instagram
- Snapchat
- Swarm
- Whatsapp
- WPS Office
- YT3 Free

Çünkü, bu programlar opsiyonel olursa hem kurulum dosyası düşük olacak hemde kullanıcılar istediği zaman kendisi yükleyebilir. Ben şahsen bu programlardan sadece Whatsapp kullanıyorum ve diğerleri benim için gereksiz. Ama, diğer saymadığım programlar telefon için gerekli programlar sayılabilir.

Ayrıca, Rootlu geliyorsa Greenify, Amplify ve Xposed kurulu gelirse daha sağlıklı olur. Diğer gereksiz programların yerine bunlar daha iyi olacaktır.

Daha çok geliştirilmesi için denemeler sonucunda daha çok bilgi paylaşacağım.

Kolay gelsin

yeni sürüm olmayacak kardeşim. bahsettiğin uygulamalar 3.parti uygulamalar zaten. ss aldığımda yüklüydü silmekle uğraşmadım. yani siz romu kurduğunuzda temiz bi sistem kurmuş olacaksınız. sadece wps office sisteme entegre edildi o da office programı, pdf okuyucu yok diye. xposed ve greenify kullanımı olabiliyor. kendim de öyle kullanıyordum. uygun xposed sürümü ve full tr yaptığım greenify uygulamasını buradan müsait olunca paylaşırım. güle güle kullanın :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: Soickan - 07 Ekim 2016, 13:53:45
Stock kernel verebilir misin. Beoffla kurdum ama telefon rastgele kendiliğinden kapanıyor komple. Yeniden açmak zorunda kalıyorum..
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 09 Ekim 2016, 21:17:29
.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: esooes - 11 Ekim 2016, 12:02:00
Bu romu yükledikten sonraki hafıza kullanılabilecek alan kaç gb
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 13 Ekim 2016, 09:50:16
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Bu romu yükledikten sonraki hafıza kullanılabilecek alan kaç gb

kardeşim hiç bakmadım net bi şey diyemem ama rom ortalama 1.5 gb alan kaplıyor. Gerisi senin işte :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: uaksk - 18 Ekim 2016, 19:30:16
hocam xda daki rom bundan daha yeni değil mi?Bu arada ekstra lite romu çok severek kullanıyorum :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 19 Ekim 2016, 10:33:35
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
hocam xda daki rom bundan daha yeni değil mi?Bu arada ekstra lite romu çok severek kullanıyorum :)
bu rom alt yapı olarak daha güncel rom. yani samsungun TR için yayınladığı son rom. Fakat bu stock kernel sorun çıkartıyor. O yüzden voltage falan kullanarak verim alınabiliyor. Fakat xda'ki tamamen sorunsuz. Alt yapı olarak eski olmasına rağmen düzenlemeler vs. tamamen güncel. Yani xda'ki romu kullanın. Yakında bu konuyu da güncellerim. Beğenmene sevindim. Güle güle kullan :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: uaksk - 19 Ekim 2016, 11:27:39
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
bu rom alt yapı olarak daha güncel rom. yani samsungun TR için yayınladığı son rom. Fakat bu stock kernel sorun çıkartıyor. O yüzden voltage falan kullanarak verim alınabiliyor. Fakat xda'ki tamamen sorunsuz. Alt yapı olarak eski olmasına rağmen düzenlemeler vs. tamamen güncel. Yani xda'ki romu kullanın. Yakında bu konuyu da güncellerim. Beğenmene sevindim. Güle güle kullan :)
Hocam peki son çıkan rus romu üzerinde değişiklikler yapabilir misiniz?

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: berabay - 19 Ekim 2016, 14:15:43

Hocam peki son çıkan rus romu üzerinde değişiklikler yapabilir misiniz

katılıyorum yeni çıkan rusya romunu dizayn ederseniz harika bir iş yapmış olursunuz.başarılar
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 19 Ekim 2016, 14:18:50
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
 Hocam peki son çıkan rus romu üzerinde değişiklikler yapabilir misiniz

katılıyorum yeni çıkan rusya romunu dizayn ederseniz harika bir iş yapmış olursunuz.başarılar


aynı şeyleri son sürüm rus romu için yapmayı düşündüm. indirirken hep bi yarıda kesildi ve sinirlendim bıraktım :) bir arkadaş son sürüm rus romunu yükleyince bootta kalıyor da dedi o yüzden hiç bulaşmadım. Daha önce son sürüm stock rus romunu yükleyip kullanan oldu mu ? Eğer sorunsuz ise girişebilirim ?
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: uaksk - 19 Ekim 2016, 15:04:03
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
aynı şeyleri son sürüm rus romu için yapmayı düşündüm. indirirken hep bi yarıda kesildi ve sinirlendim bıraktım :) bir arkadaş son sürüm rus romunu yükleyince bootta kalıyor da dedi o yüzden hiç bulaşmadım. Daha önce son sürüm stock rus romunu yükleyip kullanan oldu mu ? Eğer sorunsuz ise girişebilirim ?
Hocam bende önceki rus stock romu vardı 260 mb civarı güncelleme geldi kamera çekim modları hızlanmış ve changelogta pil iyileştirmeleri vs. gibi şeyler yazıyordu ben sorunsuz kullanıyordum.Bence bi baksanız fena olmaz :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: 1qwe1 - 19 Ekim 2016, 17:25:51
Merhabalar bir kaç sorum olacaktı öncelikle romu yapanın ellerine sağlık görsellerden gördüğüm kadarıyla güzel roma benziyor
Ben öncelikle stabil ve batarya dostu rom arıyordum bu rom da öyle görünüyor fakat yüklemeden önce tam emin olmak istiyorum
Rom da herhangi bir eksiklik var mı uygulama vs..  Bir de Video oynatıcısını göremedim
(başka bir rom öneriniz var ise onu da öğrenmek isterim)

Cevap verirseniz sevinirim.. :)
Şimdiden teşekkür ederim
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: uaksk - 19 Ekim 2016, 17:54:38
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Merhabalar bir kaç sorum olacaktı öncelikle romu yapanın ellerine sağlık görsellerden gördüğüm kadarıyla güzel roma benziyor
Ben öncelikle stabil ve batarya dostu rom arıyordum bu rom da öyle görünüyor fakat yüklemeden önce tam emin olmak istiyorum
Rom da herhangi bir eksiklik var mı uygulama vs..  Bir de Video oynatıcısını göremedim
(başka bir rom öneriniz var ise onu da öğrenmek isterim)

Cevap verirseniz sevinirim.. :)
Şimdiden teşekkür ederim
Hocam benim kullandığım extra lite sürümünde video oynatıcısı uygulamalar sekmesinde yok ama uygulama kurulu
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: berabay - 19 Ekim 2016, 17:58:52
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
aynı şeyleri son sürüm rus romu için yapmayı düşündüm. indirirken hep bi yarıda kesildi ve sinirlendim bıraktım :) bir arkadaş son sürüm rus romunu yükleyince bootta kalıyor da dedi o yüzden hiç bulaşmadım. Daha önce son sürüm stock rus romunu yükleyip kullanan oldu mu ? Eğer sorunsuz ise girişebilirim ?
bir haftadır kullanıyorum hiçbir problem yok
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 19 Ekim 2016, 21:10:18
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Merhabalar bir kaç sorum olacaktı öncelikle romu yapanın ellerine sağlık görsellerden gördüğüm kadarıyla güzel roma benziyor
Ben öncelikle stabil ve batarya dostu rom arıyordum bu rom da öyle görünüyor fakat yüklemeden önce tam emin olmak istiyorum
Rom da herhangi bir eksiklik var mı uygulama vs..  Bir de Video oynatıcısını göremedim
(başka bir rom öneriniz var ise onu da öğrenmek isterim)

Cevap verirseniz sevinirim.. :)
Şimdiden teşekkür ederim
Kardeşim rom Genel kullanım için gerekli cevabı vermektedir. Eksiklik yoktur. Kullanıyorum hali hazırda.

Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: 19 Ekim 2016, 21:11:35
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Hocam bende önceki rus stock romu vardı 260 mb civarı güncelleme geldi kamera çekim modları hızlanmış ve changelogta pil iyileştirmeleri vs. gibi şeyler yazıyordu ben sorunsuz kullanıyordum.Bence bi baksanız fena olmaz :)
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
bir haftadır kullanıyorum hiçbir problem yok


Tamamdır beyler o vakit. Bi kaç güne denerim ve cevabı iletirim.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: yildomani - 21 Ekim 2016, 18:06:01
xda dan yükledim. Tam istediğim gibi bir rom olmuş 10 gündür kullanıyorum, maşallah. Emekleriniz için teşekkürler.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: 1qwe1 - 22 Ekim 2016, 11:50:30
Romu yükledim gayet güzel fakat şarj çok çabuk bitiriyor
(NOT: *Bataryayı yeni aldım o yüzden bataryayla ilgili bi problem olduğunu düşünmüyorum*Batarya orijinal Samsung bataryası)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 22 Ekim 2016, 14:23:46
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Romu yükledim gayet güzel fakat şarj çok çabuk bitiriyor
(NOT: *Bataryayı yeni aldım o yüzden bataryayla ilgili bi problem olduğunu düşünmüyorum*Batarya orijinal Samsung bataryası)

konu sayfalarında xda linki verdim kardeşim. ordaki romu kur.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: 1qwe1 - 22 Ekim 2016, 17:10:47
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın

konu sayfalarında xda linki verdim kardeşim. ordaki romu kur.

Linki göremedim sana zahmet linki atabilir misin.?
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: cepel - 22 Ekim 2016, 19:02:49

bozkurt kardeş son rusya romu gerçekten sorunsuz. onun üzerinde yapacağın çalışmayı dört gözle bekliyorum. şimdiden iyi çalışmalar.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: 1qwe1 - 22 Ekim 2016, 19:09:56
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
link burada: [url]http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9500-develop/rom-t3464670[/url] ([url]http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9500-develop/rom-t3464670[/url])

bu arada bozkurt kardeş son rusya romu gerçekten sorunsuz. onun üzerinde yapacağın çalışmayı dört gözle bekliyorum. şimdiden iyi çalışmalar.


Teşekkür ederim :)
Linkte ki rom buradakiden farklı mı farkı ise ne gibi farklar var.?

Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: 23 Ekim 2016, 09:55:20
Acil.!  Yardım eder misiniz xda ki romu kurdum fakat arama yapıyor mesaj geliyor ama sim karttaki kişileri görmüyor sim kartta bi tane bile kişi yok (silindiğini sanmıyorum çünkü romu atmadan önce telefonu kapattım sim kartını çıkarttım öyle attım)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 24 Ekim 2016, 09:33:20
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
link burada: [url]http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9500-develop/rom-t3464670[/url] ([url]http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9500-develop/rom-t3464670[/url])

bu arada bozkurt kardeş son rusya romu gerçekten sorunsuz. onun üzerinde yapacağın çalışmayı dört gözle bekliyorum. şimdiden iyi çalışmalar.


kardeşim rus romunu attım. Evet sorunsuz ama fark göremedim. O yüzden düzenleme yapmamaya karar verdim. Uğraşmaya değecek hiçbi fark yok. Yine de çok vaktim olursa sırf isteklere cevap vermek adına paylaşırım.

Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: [time]24 Ekim 2016, 09:35:49[/time]
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Teşekkür ederim :)
Linkte ki rom buradakiden farklı mı farkı ise ne gibi farklar var.?

Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: [time]23 Ekim 2016, 09:55:20[/time]
Acil.!  Yardım eder misiniz xda ki romu kurdum fakat arama yapıyor mesaj geliyor ama sim karttaki kişileri görmüyor sim kartta bi tane bile kişi yok (silindiğini sanmıyorum çünkü romu atmadan önce telefonu kapattım sim kartını çıkarttım öyle attım)
kardeşim bu dediğin olayla hiç karşılaşmadım. ben simkart varken rom atmama rağmen bu tarz sıkıntı olmadı hiç. Bi şey yanlış yapmış olabilirsin. Numaralarının rom atmadan önce simkartta olduğundan emin misin ? Emin isen rehber ayarlarından kişiler dedikten sonra görüntülenecek kişilerden sim kart seçip öyle bir de rehbere bakman.

Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: 24 Ekim 2016, 09:56:12
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
link burada: [url]http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9500-develop/rom-t3464670[/url] ([url]http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4/i9500-develop/rom-t3464670[/url])

bu arada bozkurt kardeş son rusya romu gerçekten sorunsuz. onun üzerinde yapacağın çalışmayı dört gözle bekliyorum. şimdiden iyi çalışmalar.
  kardeşim rom linkini kaldırabilir misin ? Konusunu paylaştım.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: cepel - 25 Ekim 2016, 17:22:44
tamamdır, ancak senin alıntında gözüküyor  :D
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: hasar12 - 14 Kasım 2016, 11:50:51
Hocam buna ultra güç ve özel mod olsaydı mükemmel rom olurdu Bunun için bi dosya felan yokmu yükleyin hocm :D
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 14 Kasım 2016, 14:13:38
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Hocam buna ultra güç ve özel mod olsaydı mükemmel rom olurdu Bunun için bi dosya felan yokmu yükleyin hocm :D
var aslında karşim de hiç test etmedim o yüzden burdan paylaşmak doğru olmacayaktır :)
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: ibrahim281 - 05 Ocak 2017, 03:07:51
Roma uygun xposed link verebilirmisiniz
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 05 Ocak 2017, 11:14:56
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Roma uygun xposed link verebilirmisiniz

ana konuya ekledim kardeşim.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: ibrahim281 - 06 Ocak 2017, 21:45:03
Transparent hava durumu varmı bu romda bide Quick connet ve s finder nasıl eklerim

SM-A9000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 06 Ocak 2017, 22:36:01
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Transparent hava durumu varmı bu romda bide Quick connet ve s finder nasıl eklerim

SM-A9000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



xperia'ya ait transparan hava durumu var. sfinder ve quick connet eklenebilir ama dosyalarını upload etmem lazım. boşlukta yükeleyeyim.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: ibrahim281 - 11 Ocak 2017, 16:50:45
samsung account nasıl ekleyebilirim senkronizelerim var bi yardım edin arkadaşlar
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 12 Ocak 2017, 10:15:28
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
samsung account nasıl ekleyebilirim senkronizelerim var bi yardım edin arkadaşlar

kardeşim tüm isteklerine önümüzdeki hafta cevap vericem. bu hafta sınavlar var uğraşamıyorum.
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: serkan85 - 13 Ocak 2017, 09:09:23
öncelikle çalışmalarınızdan dolayı teşekkür ederim. Lakin yaşamış olduğum bir sorun var rom kurduktan sonra 16gb olan telefon hafızası stock rom gibi 7gb kullanıyor bu normal midir ?

Rom 1.5 gb alan kaplıyor ise 14 gb gibi bir alan bize bırakması gerekmez mi :(
Başlık: Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
Gönderen: bozkrut-_-05 - 13 Ocak 2017, 09:49:52
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
öncelikle çalışmalarınızdan dolayı teşekkür ederim. Lakin yaşamış olduğum bir sorun var rom kurduktan sonra 16gb olan telefon hafızası stock rom gibi 7gb kullanıyor bu normal midir ?

Rom 1.5 gb alan kaplıyor ise 14 gb gibi bir alan bize bırakması gerekmez mi :(

teşekkür ederim kardeşim öncelikle. rom zaten stok rom ve modifiyeli. hafıza olayına gelecek olursak boyut dediğin gibi fakat sistemin çalışması için minimum 7 civarı alan otomatik alıyor tel. bu konuda bir şey yapılacağını zannetmiyorum.