Gönderen Konu: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016 [SONLANDIRILDI]  (Okunma sayısı 18257 defa)

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 19
  • -Beğenilme Sayısı: 46
  • İleti: 565
  • yesilcin.com
  • Rom: XXHQD1-bzkrt Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
« Yanıtla #80 : 06 Ocak 2017, 23:36:01 »
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Transparent hava durumu varmı bu romda bide Quick connet ve s finder nasıl eklerim

SM-A9000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



xperia'ya ait transparan hava durumu var. sfinder ve quick connet eklenebilir ama dosyalarını upload etmem lazım. boşlukta yükeleyeyim.

Çevrimdışı ibrahim281

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 20
  • -Beğenilme Sayısı: 11
  • İleti: 333
  • yesilcin.com
  • Rom: Ale95 note5 port v2
  • Tlf Modeli: gt i9500
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
« Yanıtla #81 : 11 Ocak 2017, 17:50:45 »
samsung account nasıl ekleyebilirim senkronizelerim var bi yardım edin arkadaşlar
Galaxy s4

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 19
  • -Beğenilme Sayısı: 46
  • İleti: 565
  • yesilcin.com
  • Rom: XXHQD1-bzkrt Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
« Yanıtla #82 : 12 Ocak 2017, 11:15:28 »
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
samsung account nasıl ekleyebilirim senkronizelerim var bi yardım edin arkadaşlar

kardeşim tüm isteklerine önümüzdeki hafta cevap vericem. bu hafta sınavlar var uğraşamıyorum.

Çevrimdışı serkan85

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 13
  • yesilcin.com
  • Tlf Modeli: x10 mini
Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
« Yanıtla #83 : 13 Ocak 2017, 10:09:23 »
öncelikle çalışmalarınızdan dolayı teşekkür ederim. Lakin yaşamış olduğum bir sorun var rom kurduktan sonra 16gb olan telefon hafızası stock rom gibi 7gb kullanıyor bu normal midir ?

Rom 1.5 gb alan kaplıyor ise 14 gb gibi bir alan bize bırakması gerekmez mi :(

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 19
  • -Beğenilme Sayısı: 46
  • İleti: 565
  • yesilcin.com
  • Rom: XXHQD1-bzkrt Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Ynt: [I9500-XXUHOL1-LITE-bzkrt] - 27.06.2016
« Yanıtla #84 : 13 Ocak 2017, 10:49:52 »
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
öncelikle çalışmalarınızdan dolayı teşekkür ederim. Lakin yaşamış olduğum bir sorun var rom kurduktan sonra 16gb olan telefon hafızası stock rom gibi 7gb kullanıyor bu normal midir ?

Rom 1.5 gb alan kaplıyor ise 14 gb gibi bir alan bize bırakması gerekmez mi :(

teşekkür ederim kardeşim öncelikle. rom zaten stok rom ve modifiyeli. hafıza olayına gelecek olursak boyut dediğin gibi fakat sistemin çalışması için minimum 7 civarı alan otomatik alıyor tel. bu konuda bir şey yapılacağını zannetmiyorum.

Çevrimdışı checkvizor

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 3
  • yesilcin.com
  • Rom: Turkey Rom
  • Tlf Modeli: S4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Yaklaşık 1 aydır bu romu kullanıyorum. Genel olarak iyi. Yalnız bir kaç kere reset atma sorunuyla karşılaştım.
Hocam bu romu knox free yapamıyor musun?

Çevrimdışı ejderha5656

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 3
  • -Beğenilme Sayısı: 5
  • İleti: 25
  • yesilcin.com
  • Rom: orjinal
  • Tlf Modeli: samsung galaxy I9500
  • Tlf Yazılımı: Android 4.2.x
s.a kardeşim nfs sorunu var diyorsun ya nfc ozelligini kullanman için bataryanın orjinal olması lazım yani seninkisi çin malı yada yan sanayidir demiorum orjinali mesela 80 tl falan ama bazı yerlerde 50 tl yede satıyorlar onlardan bitanesini almış iisen calışmayabilyor ki söz konusu samsung ve s4 ise mutlaka oluyor batarya degiştirmek oluyor yani bende onun dışında orjinalse bilmiyorum bende inşllh bu romu kuracam deniyece bakalım nasıl birşeymiş

Arka arkaya gönderdiğiniz için mesajlar birleştirildi: [time]03 ޞubat 2017, 02:58:15[/time]

« Son Düzenleme: 03 Şubat 2017, 03:01:40 Gönderen: ejderha5656 »

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 19
  • -Beğenilme Sayısı: 46
  • İleti: 565
  • yesilcin.com
  • Rom: XXHQD1-bzkrt Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
NFC sorunu yoktur. Tarafımdan test edilmiştir. Screen morning vb. her uygulama çalışmaktadır.

Çevrimdışı selo_237

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 3
  • yesilcin.com
  • Rom: XXLP4
  • Tlf Modeli: galaxy s2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.1.x
hocam systemui rengini nasıl beyaz yapıyoruz sizdeki gibi ben stock rom kullanıyorum sizin romunuzdaki systemui apk attm güzel oldu fakat rengi aynı mavi duruyor nasıl beyaza çevirebilirim birde bu yeniden başlatma seçeneklerini apk olarak verebilir msiniz yada romdan hangi dosyaları almam gerektiğini söyleyebilir misiniz
« Son Düzenleme: 08 Şubat 2017, 11:19:11 Gönderen: selo_237 »

 

Güncel Konular

Note 4 910F tel için aliexpres ten anakart almak istiyorum Gönderen: s.savas
[Bugün, 00:23:49]


Telefonunuzu ilk aldığınız haline geri döndürme Gönderen: nexs
[Bugün, 00:21:02]


Baseus Ultra Thin Hard PC Plastic Case (Note 8) Gönderen: akdenizx
[17 Şubat 2018, 19:34:04]


VESTEL VENÜS ROM ARANIYOR Gönderen: mathelio
[17 Şubat 2018, 18:57:41]


Full brick lütfen yardım edin. Gönderen: ozkbas
[17 Şubat 2018, 15:10:34]


N900/N9000Q Galaxy Note 3 CyanogenMod 13 Android 6.0 Marshmallow (25.11.2015) Gönderen: AYHAN.
[17 Şubat 2018, 09:10:40]


N920C Galaxy Note 5 TUR - N920CXXS4CRA1_7.0 Resmi - Tek Dosya_22_01_2018 Gönderen: abdyasar
[17 Şubat 2018, 08:51:16]


G950F Galaxy S8 OREO - G950FXXU1CRAP_8.0.0_Factory_Firmware_12_02_2018 Gönderen: abdyasar
[17 Şubat 2018, 08:48:58]


N920C Galaxy Note 5 TUR - N920CXXS4CRA1 7.0 Factory_Firmware_22_01_2018 Gönderen: JamesKenwaY
[17 Şubat 2018, 01:37:50]


Wi-Fi araması menüde yok. Gönderen: abdyasar
[17 Şubat 2018, 01:17:32]


note 3 smn9000Q şarj sorunu Gönderen: vedat1966
[16 Şubat 2018, 22:52:00]


Galaxy Note 2 N7100/N7105/E250K/E250L/E250S için CF-Auto Root Gönderen: ensei tankado
[16 Şubat 2018, 22:23:24]


G935F Galaxy S7 Edge Injustice Edition -TUR- G935FXXU1DQJ8 7.0 Factory Firmware Gönderen: abdyasar
[16 Şubat 2018, 21:38:21]


Resmi ViPER4Android FX v2.4.0.1 Ses Geliştirmesi Android 2.3+ (07.02.2016) Gönderen: akinxx969
[16 Şubat 2018, 15:27:46]


n910x Galaxy Note 4 Custom Rom Tercihleriniz ve Önerileriniz Gönderen: vedat1966
[16 Şubat 2018, 11:10:44]


[6.0.1][N7/N8/S8 Port] MagMa-NX VX1 (N900/N9000Q) Gönderen: frost_5628@hotmail.com
[16 Şubat 2018, 11:09:14]


Kore Note 2 SHV-E250S Wifi Problemi Gönderen: ensei tankado
[15 Şubat 2018, 21:03:59]


DARMIK DAĞI DARMIK DAĞI Gönderen: ORHAN AFACAN
[15 Şubat 2018, 20:59:58]


SM G935F S7 Edge Rootsuz CSC kodu TUR nasıl yapılır ? (Anlatım) Gönderen: plastikman
[15 Şubat 2018, 20:12:57]


[DebLoaT] Script Sistem Temizleyici Stock Ve Custom Romlar İçin Gönderen: JamesKenwaY
[15 Şubat 2018, 12:44:54]