Samsung Android Telefon Modelleri > Samsung Galaxy S6 EDGE G925

Galaxy S6 Edge Ekran birbirine giriyor

(1/1)

upperflow33:
Arkadaşlar galaxy s6 edge sahibiyim.Cihaz kullanırken birden kitleniyor ve reset atıyor.Bazen ekran birbirine giriyor reset atıyor.Bazende sorunsuz çalışıyor.Reset attığında üstte beyaz bi ışık yanıp sönüyor bazen de samsung logosunda kalıyor stock ve custom dahil rom denemeleri yaptım.Emmc yi sürekli twrp ile rom yazarak denedim çok hızlı sorunsuz bir şekilde yazıyor backup alıyor.Cihaz çalışırken de kopyalama ve video çekimleri falan sorunsuz.Açılmadığında buzluğa koyuyorum ve düzeliyor.Sizce sorun neyden kaynaklanıyor aklımda bi emmc bide power ic var ? Yardım ederseniz sevinirim

sawgent:
Ekranın birbirine girmesi ekranın kendisinden olabilir. Ama sadece donduğunda ekran birbirine giriyorsa o zaten ani olarak meydana gelen sıkıntıdan kaynaklı bir görüntü meselesidir. Donmasına da işlemci yada dediğin gibi power ic sebep oluyor olabilir. Bu işlerden anlıyorsan kasayı söküp cihazı çalıştır. Çiplerin sıcaklıklarını dikkatli şekilde elinle kontrol et. Power ic ısınıyorsa problem büyük ihtimalle ondadır. Sıvı teması olup olmadığını da kontrol edersin böylece. Kenarda köşede ufacık bir sıvı teması bile varsa etkiliyordur belkide.

upperflow33:
Dediğini deneyeceğim hocam.Evet sadece telefon donduğu zaman ekran birbirine giriyor.Biraz sonra sökeceğim ve kontrol edeceğim bakalım ben emmc 'den korkuyordum açıkçası.

Navigasyon

[0] Mesajlar

Tam sürüme git
Seo4Smf 2.0 © SmfMod.Com | Smf Destek