Gönderen Konu: [FINAL][ROM][I9500][5.0.2][S6/N5/S7 Port]Antorya Slim S.E.(v.11.0)(06.12.2016)  (Okunma sayısı 603007 defa)

Çevrimdışı bysalihidriscan

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 69
  • -Beğenilme Sayısı: 299
  • İleti: 1199
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: SuperStock Rom
  • Tlf Modeli: Note 4-N910CQ
  • Tlf Yazılımı: Bada
Livet hocam benimde sana bir sorum var sen kerneli windows üzerindemi derliyorsun?
Xda da çoğu kimse windows ve kitcheni kullanıyor linux kullanan az var.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Telegram:@bysalihidriscan

Çevrimdışı Livet

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 97
  • -Beğenilme Sayısı: 250
  • İleti: 1235
  • Rom: OxygenOS
  • Tlf Modeli: OnePlus 5
  • Tlf Yazılımı: Android 8.1.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Livet hocam benimde sana bir sorum var sen kerneli windows üzerindemi derliyorsun?
Xda da çoğu kimse windows ve kitcheni kullanıyor linux kullanan az var.
Windows'da image derleyemezsin.Linux kullanman lazım.Windows'da çalışanlar ramdisk düzenliyordur.Linux kullanıyorum 2yıldır.

Çevrimdışı bysalihidriscan

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 69
  • -Beğenilme Sayısı: 299
  • İleti: 1199
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: SuperStock Rom
  • Tlf Modeli: Note 4-N910CQ
  • Tlf Yazılımı: Bada
Peki hocam linux ve windows un arasında pek fazla bir fark varmı kullanma açısından soruyorum?
Soru Ve Sorunlarınız İçin Telegram:@bysalihidriscan

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 21
  • -Beğenilme Sayısı: 49
  • İleti: 578
  • yesilcin.com
  • Rom: XXHQD1-bzkrt Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Peki hocam linux ve windows un arasında pek fazla bir fark varmı kullanma açısından soruyorum?
kardeşim şu stock s4 şeffah hava durumunu widgette gözüken yerini de şeffaf yapabilir misin hemen ? yoksa eskisine geri dönücem.

Çevrimdışı bysalihidriscan

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 69
  • -Beğenilme Sayısı: 299
  • İleti: 1199
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: SuperStock Rom
  • Tlf Modeli: Note 4-N910CQ
  • Tlf Yazılımı: Bada
Hallederiz değerli kardeşim :)
Buarada romunda bir kaçtane bug buldum.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Telegram:@bysalihidriscan

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 21
  • -Beğenilme Sayısı: 49
  • İleti: 578
  • yesilcin.com
  • Rom: XXHQD1-bzkrt Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Hallederiz değerli kardeşim :)
Buarada romunda bir kaçtane bug buldum.
hemen bekliyorum kardeşim. buglar nelerdir söylersen sevinirim. şu an romla uğraşıyorum. o yüzden senden bunu istiyorum zaten. bitirip telime flashlicam.
« Son Düzenleme: 23 Ağustos 2017, 22:32:25 Gönderen: bozkrut-_-05 »

Çevrimdışı bysalihidriscan

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 69
  • -Beğenilme Sayısı: 299
  • İleti: 1199
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: SuperStock Rom
  • Tlf Modeli: Note 4-N910CQ
  • Tlf Yazılımı: Bada
Romun konusuna yazdım.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Telegram:@bysalihidriscan

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 21
  • -Beğenilme Sayısı: 49
  • İleti: 578
  • yesilcin.com
  • Rom: XXHQD1-bzkrt Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Romun konusuna yazdım.
cevap yazdım kardeşim. hava durumunu bekliyorumm.

Çevrimdışı bysalihidriscan

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 69
  • -Beğenilme Sayısı: 299
  • İleti: 1199
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: SuperStock Rom
  • Tlf Modeli: Note 4-N910CQ
  • Tlf Yazılımı: Bada
Livet hocam S.E. açılımı nedir?
Soru Ve Sorunlarınız İçin Telegram:@bysalihidriscan

Çevrimdışı Livet

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 97
  • -Beğenilme Sayısı: 250
  • İleti: 1235
  • Rom: OxygenOS
  • Tlf Modeli: OnePlus 5
  • Tlf Yazılımı: Android 8.1.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Peki hocam linux ve windows un arasında pek fazla bir fark varmı kullanma açısından soruyorum?
Kullanma amacina göre değişir.Windows kullanirken ki yaptığım herşeyi Linux'da da yapabiliyorum.Bir tek photoshop kullanamiyorum.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Livet hocam S.E. açılımı nedir?
Special Edition

Çevrimdışı spawn5

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 8
  • -Beğenilme Sayısı: 1
  • İleti: 28
  • yesilcin.com
  • Rom: XXLP4
  • Tlf Modeli: galaky s3
  • Tlf Yazılımı: Android 2.1.x
kardeş indiremiyoruz ki linkew tıklıyoruz habire giriş yap kayıt ol diyor ee tekrar giriş yapıyorum ve tekrar aynı sıkıntı direk link yokmudur

Çevrimdışı devrancelikol

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 2
  • yesilcin.com
  • Rom: stok
  • Tlf Modeli: galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
arkadaşlar bu romda screen mirroring  özelliğini kullanamıyorum. birde şarjım cok hızlı bitiyor bunların çözümü var mı ?

Çevrimdışı bysalihidriscan

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 69
  • -Beğenilme Sayısı: 299
  • İleti: 1199
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: SuperStock Rom
  • Tlf Modeli: Note 4-N910CQ
  • Tlf Yazılımı: Bada
Şarj çok hızlı bitmesine çözüm yok.
Screen mirroringe livet kardeşimiz dönüş yapacaktır.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Telegram:@bysalihidriscan

Çevrimdışı Livet

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 97
  • -Beğenilme Sayısı: 250
  • İleti: 1235
  • Rom: OxygenOS
  • Tlf Modeli: OnePlus 5
  • Tlf Yazılımı: Android 8.1.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
kardeş indiremiyoruz ki linkew tıklıyoruz habire giriş yap kayıt ol diyor ee tekrar giriş yapıyorum ve tekrar aynı sıkıntı direk link yokmudur
Yapabileceğim bir şey yok.Mega sitesi kısıtlama koymus, benlik değil.
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
arkadaşlar bu romda screen mirroring  özelliğini kullanamıyorum. birde şarjım cok hızlı bitiyor bunların çözümü var mı ?

Önceki sayfalarda konustuk,15-20 sayfa önceye bakın.Screen Mirroring çalışmıyor.

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 21
  • -Beğenilme Sayısı: 49
  • İleti: 578
  • yesilcin.com
  • Rom: XXHQD1-bzkrt Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Yapabileceğim bir şey yok.Mega sitesi kısıtlama koymus, benlik değil.Önceki sayfalarda konustuk,15-20 sayfa önceye bakın.Screen Mirroring çalışmıyor.

@Livet hocam kilit açma ekranındaki efektin Ayarlar kısmında istediğimizin seçili olarak gelmesi için ne yapmamız lazım. Örn; Ben sizin bu romu veya herhangi bir romu sıfırdan kurduğumda mevcut efektlerden patlama, dalga, sulu boya gibilerinden olan efeklerden sulu boya efekti ile kurulsun istiyorum. yani romu kurduğumda sulu boya efekti ile açılsın kilit ekranım. ayarlara gittiğimde varsayılan olarak onun seçili olmasını istiyorum.

Yağtığım bi düzenlemeden dolayı kilit ekranı efekti aktif fakat ayarlara ilk girmemde kilt ekranı efekti hiç seçilmemiş gözüküyor.

Çevrimdışı Skyloud

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 15
  • yesilcin.com
  • Rom: Antorya Slim v11 5.0.2 LP
  • Tlf Modeli: Galaxy S4 GT-I9500
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Hocam link de bir sıkıntı var indirim başlamıyor bi bakarmısınız

Çevrimdışı Livet

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 97
  • -Beğenilme Sayısı: 250
  • İleti: 1235
  • Rom: OxygenOS
  • Tlf Modeli: OnePlus 5
  • Tlf Yazılımı: Android 8.1.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Hocam link de bir sıkıntı var indirim başlamıyor bi bakarmısınız

Sıkıntı yok?

Çevrimdışı Skyloud

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 15
  • yesilcin.com
  • Rom: Antorya Slim v11 5.0.2 LP
  • Tlf Modeli: Galaxy S4 GT-I9500
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Çözdüm hocam benden kaynaklaniyormuş  :D bide bir şey soracağım voltaqe kernel yüklesem sıkıntı olurmu

Çevrimdışı Livet

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 97
  • -Beğenilme Sayısı: 250
  • İleti: 1235
  • Rom: OxygenOS
  • Tlf Modeli: OnePlus 5
  • Tlf Yazılımı: Android 8.1.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Çözdüm hocam benden kaynaklaniyormuş  :D bide bir şey soracağım voltaqe kernel yüklesem sıkıntı olurmu
Hayır. Forumda benim derlediğim kerneli de deneyebilirsin.

Çevrimdışı bysalihidriscan

  • Rom Geliştiricisi
  • ****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 69
  • -Beğenilme Sayısı: 299
  • İleti: 1199
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: SuperStock Rom
  • Tlf Modeli: Note 4-N910CQ
  • Tlf Yazılımı: Bada
Livet kardeşim bozkrut-_-05'in XXUHOH7 romunun konusunda  düzenleyip geri verdiğin kernelin İnit.d desteği varmıydı?
Soru Ve Sorunlarınız İçin Telegram:@bysalihidriscan

 

Güncel Konular

MORFOSE Nougat ROM V1.0 Gönderen: omrozrn
[15 Temmuz 2018, 23:18:57]


SM G935F S7 Edge Rootsuz CSC kodu TUR nasıl yapılır ? (Anlatım) Gönderen: xantrk
[15 Temmuz 2018, 02:31:09]


Galaxy Note 8 edge ışığı whatsapp ile çalışmıyor? Gönderen: mirmzksrc
[15 Temmuz 2018, 01:05:19]


N920C Galaxy Note 5 TUR - N920CXXS4CRA1 7.0 Factory_Firmware_22_01_2018 Gönderen: abdyasar
[14 Temmuz 2018, 09:49:35]


note 2 mobil veri sorunu Gönderen: esinnti
[14 Temmuz 2018, 00:46:01]


Galaxy Note 2 Güncel Rom 7.1.2 ! (2018) Gönderen: esinnti
[14 Temmuz 2018, 00:41:32]


[ANLATIM] Galaxy s2 i9100 Telefon/Data Hafızasını İhtiyacınıza Göre Bölümleme Gönderen: 06bozkurtum
[13 Temmuz 2018, 23:05:31]


S6 Edge Imei - Anaband Bilinmiyor. Gönderen: astxxx
[13 Temmuz 2018, 16:25:49]


Güç tasarrufu modunda ekrana görüntü gelmiyor. Gönderen: abdyasar
[13 Temmuz 2018, 06:07:08]


N910CQ Galaxy Note 4 N910CXXS2CPC1 Türkiye 5.1.1 Factory Firmware (4 Dosyalı) Gönderen: lumina
[12 Temmuz 2018, 13:24:06]


A520F Galaxy A5(2017) TUR - A520FXXU1AQAA_6.0.1_Factory_Firmware_01_Şubat_2017 Gönderen: abdyasar
[12 Temmuz 2018, 13:06:07]


N920C Galaxy Note 5 KHONGLOI Rom FİNAL | AOD | EDGE | S8+ (05.11.2017) Gönderen: bayir
[12 Temmuz 2018, 12:58:25]


Note 8 Snapdragon OEM kilidi görünmüyor ? Gönderen: Shadow78
[11 Temmuz 2018, 23:21:03]


N910CQ Galaxy Note 4 Türkiye - N910CXXS2DQGB_6.0.1_Factory_Firmware_18.07.2017 Gönderen: aytekdigital
[11 Temmuz 2018, 21:49:11]


Not 4 şebeke gidip geliyor Gönderen: ciko84
[11 Temmuz 2018, 18:56:45]


G960F Galaxy S9 8.0.0 Oreo Güncel Stock Firmware 06-2018 Gönderen: bysalihidriscan
[11 Temmuz 2018, 10:19:38]


[PORT][S7Edge]Batman Injustice Theme Stock Rom İçin Gönderen: bysalihidriscan
[11 Temmuz 2018, 01:35:07]


[DebLoaT] Script Sistem Temizleyici Stock Ve Custom Romlar İçin Gönderen: bysalihidriscan
[11 Temmuz 2018, 01:34:17]


Asus Zenfone 5Z alınır mı? Gönderen: sawgent
[10 Temmuz 2018, 23:21:04]


G930F Galaxy S7 OREO - G930FXXU2EREM_8.0.0_Factory_Firmware_26_05_2018 Gönderen: abdyasar
[09 Temmuz 2018, 22:12:08]