Gönderen Konu: bzkrt Rom Final Android 5.0.1 I9500XXUHOH7 [Hafif+Modlu+Stabil]-18.08.17  (Okunma sayısı 11649 defa)

Çevrimdışı Livet

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 95
  • -Beğenilme Sayısı: 235
  • İleti: 1184
  • Rom: OOS
  • Tlf Modeli: OnePlus 5
  • Tlf Yazılımı: Android 7.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
hocam bu dediğinizi denetim fakat saat ve splanlayıcıya ait ikonlar var sadece. arama ve mesaj uygulamasına dair bir ikon bulamadım. fakat romunuzdaki temel sıkıntı ne bir türlü anlayamadım. benzer tüm port romlarda tw sorunsuz çalışmasına rağmen sizde neyi denediysem bir sıkıntı çıkıyor. 1 haftadır uğraşıyorum denemediğim kalmadı. saçlarım döküldü yeminle. yok mu bunun bir çaresi. apk düzenleme falansa söyleyin yapayım. yeterki söyleyin. frameworkleri falan değiştirdim yok. deneme yanılmayla olmayacak gibi. tüm alternatifleri denedim.


edit: şükürler olsun başardım :) farklı bir yöntem denedim oldu. şu anlık her şey istediğim gibi çalışıyor. şimdi ingilizce olan ufak yerleri tr yapacağım.

hocam senden tek ricam şu anlık biliyorsan;

bu secsettingsprovider.apk uygulamasını decomplie edip satır eklemek veya düzenlemek için bir yol biliyor musnuz ? ya da şöyle diyeyim. ben bu arama yaptıktan sonra kapanınca gelen ekran hemen kaybolmasın istiyorum. 3 saniye kalsın istiyorum. fakat romda hemen kayboluyor. rom control ile bunu düzenleyebiliyorum denedim. fakat sırf bu ayar için rom kontrol yüklensin istemiyorum. sqlite editör ile de yapmak istemiyorum. apk'yi düzenleyeyim ve romun içinde entegre bir şekilde kalsın istiyorum mümkün müdür ?
Kac tlnin kaldigini gosteren ekrani mi diyorsun

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 16
  • -Beğenilme Sayısı: 39
  • İleti: 531
  • yesilcin.com
  • Rom: Perfect s6 Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Kac tlnin kaldigini gosteren ekrani mi diyorsun
hayır hocam. Arama mesgule düştükten sonra tekrar arama yapmak veya mesaj göndrrmek için çıkan ekrandan bahsediyorum.

Ayrıca; bu badge için services.jar ve framework.jar aldım başka port romlardan. Alenin mesela. Sıkıntısız çalışıyor. 2016 mm tw oluyoe mesela. Fakat bu sefer de hava durumu ve spalnlayıcı widgeti widgetlerde gözükmüyor. Aleden tekrar ek olrak hava durumu ve planlayıcı alınca geliyor fakat bu seferde planlayıcı içinde hava durumunu göstermiyor. Bu sıkıntıyı nasıl gideririm hocam ?

Çevrimdışı Livet

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 95
  • -Beğenilme Sayısı: 235
  • İleti: 1184
  • Rom: OOS
  • Tlf Modeli: OnePlus 5
  • Tlf Yazılımı: Android 7.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
hayır hocam. Arama mesgule düştükten sonra tekrar arama yapmak veya mesaj göndrrmek için çıkan ekrandan bahsediyorum.

Ayrıca; bu badge için services.jar ve framework.jar aldım başka port romlardan. Alenin mesela. Sıkıntısız çalışıyor. 2016 mm tw oluyoe mesela. Fakat bu sefer de hava durumu ve spalnlayıcı widgeti widgetlerde gözükmüyor. Aleden tekrar ek olrak hava durumu ve planlayıcı alınca geliyor fakat bu seferde planlayıcı içinde hava durumunu göstermiyor. Bu sıkıntıyı nasıl gideririm hocam ?
InCallUI\smali\com\android\incallui\InCallUtils.smali den
Kod: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
.method public static getDelayForDisconnect(Lcom/android/incallui/Call;)I
,
,
    .local v0, "cause":I
    packed-switch v0, :pswitch_data_0

    .line 235
    const/16 v1, 0x0 burayı 0xbb8 yap.

    .line 238
    .local v1, "delay":I
    :cond_1
    :goto_1
    const-string v2, "InCallUtils"

Çevrimdışı Lort4334

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 2
  • İleti: 40
  • yesilcin.com
  • Rom: Stock rom
  • Tlf Modeli: Note 3
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
yeni sürüm ne zaman paylaşılacak?

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 16
  • -Beğenilme Sayısı: 39
  • İleti: 531
  • yesilcin.com
  • Rom: Perfect s6 Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
yeni sürüm ne zaman paylaşılacak?
her şey hazır arkadaşlar.. uploada geçiyorum. fakat şunu bilmelisiniz. aslında yeni sürüm değil. sade, stok görünümlü, daha stabil bir rom olacak. daha hızlı ve performanslı. bir kaç saat sonra konuda olur. teşekkürler.
« Son Düzenleme: 18 Ağustos 2017, 11:57:44 Gönderen: bozkrut-_-05 »

Çevrimdışı Lort4334

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 2
  • İleti: 40
  • yesilcin.com
  • Rom: Stock rom
  • Tlf Modeli: Note 3
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
her şey hazır arkadaşlar.. uploada geçiyorum. fakat şunu bilmelisiniz. aslında yeni sürüm değil. sade, stok görünümlü, daha stabil bir rom olacak. daha hızlı ve performanslı. bir kaç saat sonra konuda olur. teşekkürler.
Teşekkürler merakla bekliyoruz.

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 16
  • -Beğenilme Sayısı: 39
  • İleti: 531
  • yesilcin.com
  • Rom: Perfect s6 Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
18.08.2017
*İkonlar stok hale döndürüldü.
*Şarj efekti kaldırıldı.
*Tüm sistem uygulamaları HOH7 sürüme çevrildi.
*Systemui, Ayarlar ve Framework düzenlemeleri yapıldı.
*Stok hava durumu eklendi.
*Kamera Note4 görüntüsüne getirildi.
*SamsungMusic son güncellemesi eklendi.
*Tüm sorunlar giderildi. (Galeri, arama vb.)

İndirme Linki: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın

Çevrimdışı JamesKenwaY

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 42
  • -Beğenilme Sayısı: 168
  • İleti: 897
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: Stock&RooT&Özelleştirme
  • Tlf Modeli: [NOTE4]&Tab2&S4
  • Tlf Yazılımı: Bada
Kardeşim sana bir sorum var.
Update-script dosyasını hazırmı alıyorsun kendinmi yazıyorsun?
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
DEVELOPER Stock Rom

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 16
  • -Beğenilme Sayısı: 39
  • İleti: 531
  • yesilcin.com
  • Rom: Perfect s6 Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Kardeşim sana bir sorum var.
Update-script dosyasını hazırmı alıyorsun kendinmi yazıyorsun?
ilk aldığımda hazırdı ama kendim yazdım diyebilirim. Düzenledim, Türkçe yaptım, gereksizlerim çıkardım falan.

Çevrimdışı waziley

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 10
  • yesilcin.com
  • Tlf Modeli: SAMSUNG5660
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
18.08.2017
*İkonlar stok hale döndürüldü.
*Şarj efekti kaldırıldı.
*Tüm sistem uygulamaları HOH7 sürüme çevrildi.
*Systemui, Ayarlar ve Framework düzenlemeleri yapıldı.
*Stok hava durumu eklendi.
*Kamera Note4 görüntüsüne getirildi.
*SamsungMusic son güncellemesi eklendi.
*Tüm sorunlar giderildi. (Galeri, arama vb.)

İndirme Linki: Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın

hocam ilk sayfadaki sürümle bu aynı mı ?
birde telefon açılırken uygulama optimize ediliyor çözümü var mı bu son sürüm de ?

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 16
  • -Beğenilme Sayısı: 39
  • İleti: 531
  • yesilcin.com
  • Rom: Perfect s6 Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
hocam ilk sayfadaki sürümle bu aynı mı ?
birde telefon açılırken uygulama optimize ediliyor çözümü var mı bu son sürüm de ?
Linkler aynıdır. Ekran görüntüleri yenilenecektir. Optimize sorunu yaşamaman lazım. Normalde süpersu kaynaklıydı fakat bu sürümde düzelttim. Yüklediğin veya sildiğin bir şey yapıyordur.

Çevrimdışı emretutar

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 4
  • -Beğenilme Sayısı: 2
  • İleti: 311
  • yesilcin.com
  • Rom: Jell Bean 4.1.2 Custom
  • Tlf Modeli: Galaxy S2
  • Tlf Yazılımı: Android 4.1.x
Hocam dünden bu yana kullanıyorum şimdilik bi sıkıntı yok teşekkür ederiz. S4 ü canlı tutmaya devam ediyorsunuz. Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim. Saygılar..

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı efkan37

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 5
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 23
  • yesilcin.com
  • Rom: 4.4.2 KİTKAT
  • Tlf Modeli: SAMSUNG S4
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Hocam eskiye dönüş yaptık demek kurdum  :D sıkıntı yok supersu falan herşey yolunda yanlız şu hava widgetini şeffaf yapabilseydik iyiydi kazık gibi duruyor ekranda  :yeah: eline sağlık :)

Çevrimdışı JamesKenwaY

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 42
  • -Beğenilme Sayısı: 168
  • İleti: 897
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: Stock&RooT&Özelleştirme
  • Tlf Modeli: [NOTE4]&Tab2&S4
  • Tlf Yazılımı: Bada
@Bozkrut-_-05 Kardeşim roma ait weatheri versin şeffaf olarak ayarlayalım.
Veya sen upload edebilirsen sen ver.
Bu Stock Şeffaf Weather Link:Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
« Son Düzenleme: 21 Ağustos 2017, 09:08:49 Gönderen: JamesKenwaY »
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
DEVELOPER Stock Rom

Çevrimdışı efkan37

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 5
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 23
  • yesilcin.com
  • Rom: 4.4.2 KİTKAT
  • Tlf Modeli: SAMSUNG S4
  • Tlf Yazılımı: Android 4.4.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
@Bozkrut-_-05 Kardeşim roma ait weatheri versin şeffaf olarak ayarlayalım.
Veya sen upload edebilirsen sen ver.
Bu Stock Şeffaf Weather Link:Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın


tşk dostum bunu apk olarak kuruyoruz değil mi? eskisi kaldırma vs yapmıyoruz?

edit: APK leri yüklemiyor eski uygulamadan sanırım? sisteme gömülü bu hava durumu herhalde kaldırda vs göremiyorum.
« Son Düzenleme: 21 Ağustos 2017, 10:02:15 Gönderen: efkan37 »

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 16
  • -Beğenilme Sayısı: 39
  • İleti: 531
  • yesilcin.com
  • Rom: Perfect s6 Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
tşk dostum bunu apk olarak kuruyoruz değil mi? eskisi kaldırma vs yapmıyoruz?

edit: APK leri yüklemiyor eski uygulamadan sanırım? sisteme gömülü bu hava durumu herhalde kaldırda vs göremiyorum.
@JamesKenwaY kardeşim yine harika tabii :)

Kurmak için apk gibi yükleme olmaz. root explorer gibi 3. parti dosya yöneticisi yükleyip. system/app klasörü içinde accuweather2013 gibi ismi olacak klasörün onu bulup onun içindeki apk ile yer değiştirmeniz gerekiyor. Ve permissiondan yani izinden de izin olarak rw-r-r yapıp yeniden başlatmanız gerkiyor. sonrasında değişmiş olarak görürsünüz. eğer hava durduruldu diye hata alırsanız; ayarladan uygulama yöneticisi sekmesinden tüm uygulamalardan havayı bulup verileri sil demeniz yeterli olacaktır.

Çevrimdışı JamesKenwaY

  • Site Destek Ekibi
  • ***
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 42
  • -Beğenilme Sayısı: 168
  • İleti: 897
  • İnanıyorsanız Korkmayın... [Ali-İmran 139.Ayet]
  • Rom: Stock&RooT&Özelleştirme
  • Tlf Modeli: [NOTE4]&Tab2&S4
  • Tlf Yazılımı: Bada
Ben Flashlanabilir olarak ayarlarım. Biraz bekleyin
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
DEVELOPER Stock Rom

Çevrimdışı newstarz

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 3
  • yesilcin.com
  • Rom: yOK
  • Tlf Modeli: Galaxy S4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Görüntülü konuşmayı kaldırmasan daha iyi olurdu kardeşim

Çevrimdışı bozkrut-_-05

  • Yesilcin.com Üyesi
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 16
  • -Beğenilme Sayısı: 39
  • İleti: 531
  • yesilcin.com
  • Rom: Perfect s6 Rom
  • Tlf Modeli: Samsung Galaxy s4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Linkleri görebilmek için üye olmalısınız. Kayıt Olun yada Giriş Yapın
Görüntülü konuşmayı kaldırmasan daha iyi olurdu kardeşim
kaldırma yok kardeşim. rehberden kişi içerisine girince görmen lazım görüntülü aramayı!.

Çevrimdışı newstarz

  • Yeni Üye
  • *****
  • Beğenmeler
  • -Beğenme Sayısı: 0
  • -Beğenilme Sayısı: 0
  • İleti: 3
  • yesilcin.com
  • Rom: yOK
  • Tlf Modeli: Galaxy S4
  • Tlf Yazılımı: Android 5.0.x
Tamam kardeşim sim kart şimdi taktım takınca göründü stabile benziyor ellerine sağlık

 

Güncel Anket

  • Galaxy Note 8 Alacak Olsanız Hangi Rengini Tercih Ederdiniz?
  • Nokta Midnight Black (Gece Siyahı)
  • 65 (48%)
  • Nokta Orchid Gray/Violet (Orkide Grisi)
  • 15 (11%)
  • Nokta Deep Sea Blue (Derin Deniz Mavisi)
  • 42 (31%)
  • Nokta Gold (Altın Sarısı)
  • 13 (9%)
  • Toplam Oy Verenler: 135
  • Konuyu Görüntüle

Güncel Konular

Aziz04_Note7_ROM Gönderen: Mücahit55
[Bugün, 08:01:38]


[ROM][Note 4-N910C/H][GraceUX][Mayıs Ayı A3 2017] AİR ROM v1.0 Gönderen: unibomber
[Bugün, 01:07:41]


IQ Liquid Shield Galaxy Note 8 Screen Protector (Case Friendly) (2'li Paket) Gönderen: XBlack
[Bugün, 00:38:41]


N920C Galaxy Note 5 TUR - N920CXXU3CQH6_7.0 Resmi - Tek Dosya_01_09_2017 Gönderen: metehan471
[19 Ekim 2017, 18:53:14]


(Rom) LG G3 D850 Marshmallow Stock 6.0 Rom Yükleme Gönderen: feyz34
[19 Ekim 2017, 17:35:23]


7.1.x SM-N900 Official LineageOS 14.1 (ha_3g) tavsiyedir. Gönderen: Isacvk
[19 Ekim 2017, 15:51:10]


A500FQ Galaxy A5 A500FXXU1ANL1 Türkiye 4.4.4 Factory Firmware (4 Dosyalı) Gönderen: ALPER_
[19 Ekim 2017, 14:48:25]


Official XenonHD 7.1 ROM Gönderen: efemef
[19 Ekim 2017, 14:43:55]


Vpn ve eposta çalışmama sorunu Gönderen: keremalp
[19 Ekim 2017, 12:51:32]


ROM[6.0.1]DreamUX V2 A7 (2017)PORT (S8 STİL) Gönderen: JamesKenwaY
[19 Ekim 2017, 12:03:26]


Note 4'ten hangi telefona geçmeli? Gönderen: keremalp
[19 Ekim 2017, 12:03:15]


[7.1.1_r6][Note2/n7100][OPTIMIZED]RESURRECTION REMIX [5.8.0] Gönderen: efemef
[19 Ekim 2017, 10:21:01]


s7 edge cihazımda siyah yatay şeritler oluşuyor ne yapabilirim Gönderen: mustafa129
[19 Ekim 2017, 10:17:47]


[19.10.17]-[GT-I9500]-ZSSHQD1-bzkrt 5.0.1 Final Rom Gönderen: bozkrut-_-05
[19 Ekim 2017, 10:08:46]


[APK-Düzenleme]Anlatım ApkTool Nasıl Kullanılır Smali Dosyası Nasıl Düzenlenir Gönderen: JamesKenwaY
[19 Ekim 2017, 05:58:52]


note 5 verizon 64 gb cihaza root yapmak için bootloader kilidi nasıl kaldırılır? Gönderen: sawgent
[19 Ekim 2017, 00:51:31]


Galaxy Note 8 Pil Süreleriniz ve Karşılaştırmalı Testler Gönderen: sawgent
[18 Ekim 2017, 23:00:46]


SM G935F S7 Edge Rootsuz CSC kodu TUR nasıl yapılır ? (Anlatım) Gönderen: kosed
[18 Ekim 2017, 21:37:18]


Zte Upragade Tool (T50) Firmware Yükleme Programı Gönderen: frenk
[18 Ekim 2017, 15:54:25]


Note n9005 şebeke zayıf çekiyor Gönderen: mevlit80
[18 Ekim 2017, 10:27:08]